Kaikki vihaavat minua
Moi, en halua kertoa tarkkaa ikää yms mutta asia lukee otsikossa. Mulla on ollut joskus jotain ahdistusta ja stressiå ja tuntuu että ne on tullut taas takasin:( mun isä sanoo mulle välillä turpa kiinni ja tänää se sano että mä vihaan sua ja se ei tunnu kivalta🥺 mulla ei oo kavereita ja mun isä on yksinhuoltaja ja muutettiin vähä aika sitte pois sijaisperheestä jossa oon asunu yli puolet mun elämästä, arki on mulle tosi rankkaa aamulla ku herään ja pitäs lähtee kouluun nii soitan iskälle itkien että en haluu mennä kouluu koska mua ahdistaa se... mutta on siihen ilmeisesti syyt miksi isä on mulle vihainen ja syy on se kun asuin pienenä äitillä sain melkee kaiken mitä halusin ja nykyää jos en saa jotain nii alan itkemään mutta sit se menee jossain kohtaa ohi😅 onko vinkkejä miten jaksaisin paremmin?
Kommentit (4)
Käykää iskän kanssa yhdessä terapiassa ja miettikää miten saatte rakennettua hyvät välit :)
Vaikee sanoo. Jos jotenkin pystyy muuttamaan jotain mitä tahansa kuviota nykytilanteesta, se voisi saada tuntemaan että jaksaa paremmin. Jos jotenkin onnistuisi pääsemään mukaan johonkin uusiin piireihin, saattaisi ahdistus edes välillä jäädä taka-alalle.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Tosi surullista lukea tämä. Voitko puhua koulussa hoitajan kanssa, jos niitä vielä on.Sinun täytyy kertoa että isäsi vihaa sinua.
Missä on äiti? Olet teini iässä, jolloin aletaan varttua aikuiseksi ja josta luo pohjan koko elämälle.
Toivon sinulle kaikkea hyvää ja pyydän että haet apua ulkopuolisilta.
No jjooo mut siis tuskin se vihaa mut ehkä se on vaa mulle vihanen🥺 mut en haluu muuttaa tääl on kyl sillee hyvä olla mut haluun paremmat välit - ap
Tosi surullista lukea tämä. Voitko puhua koulussa hoitajan kanssa, jos niitä vielä on.Sinun täytyy kertoa että isäsi vihaa sinua.
Missä on äiti? Olet teini iässä, jolloin aletaan varttua aikuiseksi ja josta luo pohjan koko elämälle.
Toivon sinulle kaikkea hyvää ja pyydän että haet apua ulkopuolisilta.