Käyvät aina sääliksi ihmiset, jotka syövät raejuustoa. Syökää oikeaa ruokaa
Ei raejuustosta voi kukaan pitää. Eikä oikealla ruoalla liho, jos sitä mietitte.
Kommentit (17)
Loppuu sääli kun näät mun kropan, mun lihatemppelin, jota ruokin iltaisin raejuustolla, koska kauan imeytyvät proteiinit.
Raejuusto on hyvää ja syön sitä viikottain ihan vaan maun vuoksi.
Hyvä provo .. Mammat ryntää tänne vihaisina Arki raejuustot kainalossa
Raejuusto on hyvää. Kaurapuuro ei ole mitään ilman raejuustoa ja tykkään lusikoida sitä purkista suoraan. Leivän päälläkin hyvää, mutta hankalasti syötävää. Syön täysrasvaisiakin juustoja, ei tarvitse sääliä.
Vierailija kirjoitti:
Loppuu sääli kun näät mun kropan, mun lihatemppelin, jota ruokin iltaisin raejuustolla, koska kauan imeytyvät proteiinit.
Säälittävää.
Ihan kuin ne sulkisi toisensa pois :O
Haha, siinä on hyvä määrä protskua ja maistuu hyvältä aamupuurossa marjojen kanssa.
Raejuusto on hyvää, mutta en ole ikinä ymmärtänyt sen syömistä puuron kanssa. Kuvottava ajatus.
Ei kannattaisi uhrata sääliä ja ajatuksia asioihin joille ei voi mitään. Sinullakin on varmaan tapoja ja tottumuksia joita joku toinen ei voi ymmärtää. Elä ja anna toisten elää.
Raejuusto on todella hyvää kurkun päällä!
Syön ketjun inspiroimana Oululaisen ohutta ruispalaa, jonka päällä on kurkkua ja raejuustoa.
Nykyisin tulee enemmänkin syötyä raejuustoa, laitan sitä kaurapuuroon keran puolukan tai mustikan. Raejuusto pitää nälän paljon paremmin loitolla kuin pelkkä puuro kera marjojen.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Ei käyvät vaan käy. Sinä puhut itsestäsi yksikössä.
Vierailija kirjoitti:
Raejuusto on hyvää, mutta en ole ikinä ymmärtänyt sen syömistä puuron kanssa. Kuvottava ajatus.
Niin mustakin oli. Siis oikeasti yököttävä ajatus. Sitten maistoin sitä. Enkä enää syö kaurapuuroa ilman raejuustoa. Se tekee siitä PAREMMAN makuista ja tuntuistakin.
Syön todella monipuolisesti ja rakastan erilaisten uusien reseptien testailua.
Syön silti kyllä toisinaan raejuustoakin. Niissäkin on kyllä paljon eroja.