Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ihmiset tekevät keskusteluavauksia nettipalstoille?

Vierailija
10.03.2021 |

Eikö heillä ole ystäviä vai ovatko muuten onnettomia. Minä en ole ennen tätä tehnyt koskaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt korona-aikana näytetään tekevän aika paljon aloituksia tänne eli vastaan kotona pakosta istuvat etätyöläiset. 

Vierailija
2/13 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikoina lähinnä koomikot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä alotukisa tekee mielisairas luuseri jolle ei työt maistu kun luuhaa aamusta iltaan täällä!

Vierailija
4/13 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaan vastauksen saat, kun kurkkaat peiliin.

Vierailija
5/13 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me setämiehethän täällä postailemme. SM45

Vierailija
6/13 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen etäopiskelija. Kotona pitää istua kun opintoja pitäisi tehdä, mutta ote on kadonnut korona-aikana kokonaan. Etäopiskelu ei sovi mulle. Luentoja kuunnellessakin av-palstailen samalla, kun eihän kukaan sitä näe kuitenkaan. Muuten en pysy edes hereillä.

Vierailija
7/13 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen aloituksia harvoin, koska ujostuttaa olla "huomion" keskipisteenä. (Sen sijaan tungen asiani muiden keskusteluihin.) Joten ehkä aloitusten tekijät ovat ainakin keskimäärin muunlaisia kuin ujoja, muuta en osaa arvailla.

Vierailija
8/13 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kun alkaa tekemään aloituksia ja keskustelemaan, niin se on kuin huumetta. Pitää vain koko ajan olla lukemassa keskusteluja ja väittelemässä. Vähintään kymmenen välilehteä auki, joita selaa vuoronperään. Yleensä koko työaika menee sitten siinä, etätöissä kun ei kukaan vahdi. Saattaa mennä iltakin, kun eihän näinä aikoina saa mihinkään mennä muutenkaan. Jos joku väittely tulee niin se on kaikista pahin koukuttaja. Se on pakko voittaa.

Vierailija
9/13 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä esimerkiksi, AP 😎

Vierailija
10/13 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me joutilaat ja onnelliset, joilla ei käsi vielä niin paljon vapise, etteikö sormi osuisi painikkeille ja omasta mielestä ajatuskin juoksee!

Vierailija
11/13 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyöläinen, jolla on avopuoliso ja kavereita, mutta ei heidän kanssa lennä keskustelu pitkin päivää, eikä heitä edes kiinnostaisi samat ajankohtaiset asiat ja ilmiöt kuin mitä täällä käydään läpi. Tietyllä tavalla olen varmaan yksinäinen, mutten halua lähteä kotoa mihinkään (eikä näinä aikoina edes pysty). Somessa en halua mitään omalla nimelläni kommentoida, vaikka sielläkin paljon keskusteluketjuja luen.

Vierailija
12/13 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anonyymi some on tosiaan hyvä paikka keskustella, kun omalla nimellä joutuu miettimään kauhean tarkkaan mitä sanoo esim. facessa, instassa, whatsapissa ja irl. Yleensä ei tule sitten sanottua mitään kun haluaa miellyttää kaikkia ja sosiaalisuuden tarve on kuitenkin suuri. Anonyymina on suuri vapaus sanoa mitä huvittaa ja mitä oikeasti ajattelee. Ei haittaa jos joku loukkaantuu, ei vaikuta omaan elämään eikä ihmissuhteisiin tai töihin. Hyvä maine säilyy.

Vierailija
13/13 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankuluksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi