Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maksaisitko yksityisen parkkifirman sakon?

Vierailija
10.03.2021 |

Käsittääkseni niitä ei ole pakko maksaa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/35 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään tapauksessa ei kannata maksaa.Minulle on käynyt muutaman kerran niin,että parkkimulkku on ollut kirjoittamassa lappua kun olen tullut paikalle ja olen vaan kylmän viileästi tokaissut turhakkeelle : Suksi vi ttuun ku sipää ja samantien karauttanut pois paikalta.Mitään ei ole kuulunut sen jälkeen vaikka viimeisestäkin tapauksesta on jo vuosi aikaa.

Älkää ikinä maksako senttiäkään noille v itun shakaaleille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pakko maksaa tai menee perintään.

Vierailija
4/35 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa jo kaikkien yksityisten parkkipirkkojen elättäminen.

Jåttäkää valvontamaksut maksamatta niin näette että heti alkavien

uhkailuviestien viikoittaen tulo loppuu kun revitte ne roskiin.

Parkkipatet ja muut eivät ole viranomaisia joilla on sakotusoikeutta.

Usko vaan, perimiskirjeet loppuvat kun et maksa niitä. USKO NYT JO!!!!

Vierailija
5/35 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munulla on Parkki-Patelta maksamattomia "sakkoja" neljä kappaletta. Vanhin n. viiden vuoden takaa. Yhtäkään ei ole käräjille viety. Jokaisesta tullut tietysti maksukehoituksia, uhkauksia oikeustoimista ja luottotietojen menettämisestä. Mitään ei ole kuulunut eikä mitään ole tapahtunut useampaan vuoteen. Turhaa on siis maksaa yksityisen pysäköintifirman määräämiä maksuja. Jos ko. firmat tietäisivät voittavansa asiat oikeudessa olisin käräjille joutunut jo vuosia sitten.

Vierailija
6/35 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta tiedän, että leikkisakko voi ikkunaan ilmestyä, vaikka sääntöjä olisi noudatettu. Siihen tietty jatkoksi karhuaminen väärältä henkilöltä, valehtelu vastuista ja seurauksista, ja katteeton lupaus viedä asia oikeuteen.

Vierailija
7/35 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin ovat innokkaita antamaan niitä nyt, olisiko rahat tiukassa etätyön vallatessa alaa. Otin monta, kaikki peruttiin.

Vierailija
8/35 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, minä pysäköin autoni yksityisen valvomalle alueelle 2 viikoksi. Säästin sillä pysäköintinaksun 65 euroa. Joo. Laittohan ne peräti kolme yksityistä maksulappua ruutuun mutta poltin ne mökillä savusaunan uunissa sytykkeenä. Tästä on jo 4 vuotta ... maksamatta edelleen ...

Vierailija
9/35 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee karhukirjeitä perintäyhtiöiltä niin pyydätte lähettämään kirjeensä ajoneuvon kuljettajalle, ei omistajalle/haltijalle.

Itse teen niin että lähetän vastineeni sekä parkkifirmalle että perintäyhtiölle.

Jos vaaditaan kertomaan ajoneuvon kuljettaja vastaatte että ette tiedä kuka ajoi. Sen lisäksi pyydätte esittämään vaatimuksensa suoraan kuljettajalle koska heidänhän täytyy tuntea sopimuskumppaninsa. Tähänhän he vetoavat, kuljettajan kanssa tehtyyn sopimukseen.

Minulle ei ole tullut vaatimuksia kertoa ajoneuvon kuljettaja. Ehkäpä firmat ovat kiristämässä linjaansa. Meilläpäin olen "asioinut" ainoastaan ParkkiPaten kanssa.

Vierailija
10/35 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, se on sakko.

Vierailija
11/35 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/35 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse maksaa. Lähetätte vain kirjallisen vastineen ko. firmaan, ja kiistätte siinä pysäköineenne autoa kyseisenä aika siihen paikkaan.

Ajoneuvo ei voi tehdä sopimusta yksinään, vaan sakottajan täytyy kyetä todistamaan kuka pysäköi auton. Myöskään mitään haltijavastuuta noissa yksityisissä sakoissa ei todellakaan ole, eikä sinulla ole velvollisuutta muistaa kuka autoa silloin ajoi.

Tämä kaikki pätee ainoastaan yksityisiin parkkisakottajiin, kunnallisten ja kaupungin lappuliisojen sekä poliisien kanssa asiat ovat suunnilleen päinvastoin.

Vierailija
13/35 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityinen parkkifirma EI voi määrätä SAKKOA.

Vierailija
14/35 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yksityinen parkkifirma EI voi määrätä SAKKOA.

Eikä myöskään mitään sellaista yksityisoikeudellista valvontamaksua, joka automaattisesti kohdistuisi ajoneuvon omistajaan.

Älkää uskoko niiden karhukirjeitä ja käräjäuhkauksia. Siellä jäisi aina toteennäyttämättä kuka auton pysäköi, en tunne ketään jonka nuo shakaalit olisivat oikeasti haastaneet oikeuteen.

Vierailija
15/35 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset vaan ovat niin säälittävän herranpelkoisia että maksavat nuo leikkisakot... ei voi ymmärtää.

Älkää siis maksako, kiistätte vaan ajaneenne ja mahdollisen karhukirjeen tullessa ilmoitatte perintäfirmalle että saatava on kiistanalainen niin se siitä. He eivät voi yhtikäs mitään!

Vierailija
16/35 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenkunta sakkoa saanut parkkipatelta enkä yhtään ole maksanut.Yhdestäkään ei ole tullut edes muistutusta.Enkä maksa jatkossakaan.

Vierailija
17/35 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/35 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksa minulle sata euroa tyhmyydestäsi. Maksa tyhmyysmaksu tai se menee perintään. Maksa!

Vierailija
19/35 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksa minulle sata euroa tyhmyydestäsi. Maksa tyhmyysmaksu tai se menee perintään. Maksa!

lukemalla viestin hyväksyt ehdot.

Vierailija
20/35 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lukemalla viestin hyväksyt ehdot.

Juuri näin