Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HOK Elanto mietiskelee Triplan ja Herttoniemen Prismojen lakkauttamista

Vierailija
10.03.2021 |

Hieman yli vuosi sitten avatut Prismat kaipaavat edelleen asiakkaita. Tripla kaipaa niitä työmatkoja tekeviä asiakkaita.

Herttoniemen Prisma ja Hertsi ostoskeskus kaipaavat myös. Tosin Herttoniemen Prisma avattiin kokeilevana pikku-Prismana, josta puuttuu aika paljon tuotteita. Näin kävi.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Triplan Prisma on ihan hyvä, kaksikerroksinen jättiläinen niin kuin muutkin. Ei ole Prisman syy, että Tripla on sokkelo ja kerrosten välillä on hankalaa liikkua.

No on se ihan riittävän hyvä, mutta ei tosiaan mikään jättiläinen.

En kyllä usko tätä uutista ennen kuin näen omin silmin.

Vierailija
22/30 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsin prismaa triplasta kaksi tuntia avajaisten aikoihin. Siis kaksi helvetin tuntia.

Mä en meinannut löytää Lidliä sieltä :c Ja älyttömän matkan joutuu haahuilemaan siellä ympäriinsä jos kulkee kehäradan junilla (ellei tähän ole tullut parannusta viimeisen vuoden aikana)

Eipä sieltä sokkelot ilman remonttia katoa eikä opasteet mielestäni auta yhtään. Hissit vievät kerrallaan muutaman kerroksen, samoin liukuportaita kulkiessa pitää joka kerroksessa kiertää ympäriinsä. Junalta ja raitiovaunupysäkeiltä (7,9) on vaikeaa löytää sisälle, hyvin on piilotettu. Epälooginen sisälenkkeilypaikka, jossa eksyy helposti. Jos mielii ottaa ostosreissun hyötyliikuntana, niin siellä on aina hyvä keli. Varaa aikaa ja hyvät lenkkitossut, jos haluat käydä Prismassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan triplaan mene kun niin kallis pysäköinti. Voi niitä ostoksia tehdä muuallakin.

Vierailija
24/30 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Prisman konseptin idea on se, että sinne saa ajaa autolla ilmaiseksi. Miksi kukaan ääliö menisi johonkin Triplaan, jossa pysäköinnistä joutuu maksamaan? 

Vierailija
25/30 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Triplan Prisma on hurjan kallis, sieltä ei saa mitään. Suurin ongelma on se että keskitytään liikaa kaikkiin erikoistuotteisiin.

Sello on kivempi mutta siellä on kamala sotku ja hyllyt aina tyhjinä.

Tämä on lapsellinen vale. Ihan samat hinnat siellä on, voit itse Foodiesta tarkistaa. Olen itse saanut kaiken mitä haen yleensä, joten ihmettelen sitä ettei sieltä "saisi mitään".

Vierailija
26/30 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin prismaa triplasta kaksi tuntia avajaisten aikoihin. Siis kaksi helvetin tuntia.

Ihmeellistä. Kaikki ruokakaupat Prisma, K-supermarket ja Lidl ovat lähekkäin yhdessä ainoassa kerroksessa. Tosi helppo löytää. Prismalla on myös ylemmässä kerroksessa muut kuin ruokatavarat.

Jos Triplaan menee sisään Pasilankadun puolelta, Prisma on siinä heti nokan edessä.

Pitää olla vikaa etsijässä.

Vierailija
27/30 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä etsin prismaa kahtena eri päivänä kunnes päätin luovuttaa. Lohduttavaa tietää että triplassa oikeasti ON prisma.

Vaikeaa voi olla todella jos ei osaa lukea eikä ole tottunut liikkumaan kaupungeissa. Muuten ei.

Vierailija
28/30 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triplukan Pride on kyl täys vitsi.

Viereinen K Marketti on isompi ku Pride. Let that sink in.

Vierailija
29/30 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Triplukan Pride on kyl täys vitsi.

Viereinen K Marketti on isompi ku Pride. Let that sink in.

Pride? Tarkoitatko Prismaa?

Hulluhan sitä pitää olla jos menee viereiseen K-markettiin ja maksaa 6,59 e Oltermannista, kun Prismasta saa aivan saman tuotteen hintaan 4,95 e.

Vierailija
30/30 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko Prisman konseptin idea on se, että sinne saa ajaa autolla ilmaiseksi. Miksi kukaan ääliö menisi johonkin Triplaan, jossa pysäköinnistä joutuu maksamaan? 

En mä ole ainakaan joutunut maksamaan pysäköinnistä Triplassa. Moovy-sovelluksella 2 h ilmaista parkkiaikaa. 

Ihmettelen myös, kun Triplaa moititaan sokkeloisuudesta. Siellähän on ihan selkeä "ruutukaava" toisin kuin Redissä, jossa oikeasti eksyy...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän