Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa minulle, mitä ihanaa on perheen perustamisessa?

Vierailija
09.03.2021 |

Okei, rakastutaan, on ihanaa. Mennään naimisiin, on hienot häät. Sitten tulee lapset. Alkaa arki. Viedään perhettä eteenpäin. Ollaan väsyneitä. Muu elämä jää. Vanhemmat riitelee, lapset riitelee. Onko tämä onnea? Rakastuminen huijaa ihmiset yhteen ja sitten ollaan nalkissa. Minulla on vapaus elää omanlaista elämää. Herään aamulla rauhassa. Luen kirjaa tai katson mielenkiintoisia ohjelmia. Harrastan rauhassa, kukaan ei vetele hihasta. Olen onnellinen. Uskon, että minulle vastaavat ihmiset kertovat minulle, että jään paljosta paitsi, kun minulla ei ole perhettä, mutta olette väärässä. Jokainen voi halutessaan perustaa perheen. Minä olen valinnut vapauden. Enkä ole katunut. Olen matkustellut paljon ja asunut ulkomailla. Minulla on rakkautta. Kun katson muiden perhe-elämää, niin tunnen helpotusta, ettei tarvitse kuunnella kiukuttelua, eikä selvitellä kiistoja. Hyvä, että jotkut jaksavat perheellisinä, mutta ei ole mun juttu!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tunnet tarvetta todistella onnellisuuttasi Vauva.fi-palstalla?

Vierailija
2/7 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä uutinen on se että perheen voi perustaa ihan vaikka koiran kanssa. Olen ollut onnellisesti koirani kanssa 12 vuotta enkä kaipaa elämääni ketään muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala yhtälö kun tuota asiaa ei voi oikein tietää kokeilematta ja kun sitä kokeilee niin paluuta entiseen ei ole. Aika surkeitahan nuo lapsiperheet vanhempineen ovat enimmäkseen joten onnistumisprosentti ihanan perheen saamiseksi tai säilyttämiseksi ehyenä ei ole kovin korkea.

Vierailija
4/7 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vähän sama kuin kaalia inhoava ihminen pyytäisi kaalinsyöjiä kertomaan kaalin erinomaisista ominaisuuksista. Selittäminen on turhaa. 

Vierailija
5/7 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kun katsoo esim. Meghania, niin ei halua sellaista vaimoa.

Vierailija
6/7 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokun naiset alkaa porsimaan vaikka vaan sex+kodin hengetär on tilattu.

Vierailija
7/7 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden määrä omassa elämässä kasvaa hurjasti. Elämä täyttyy pienistä ja suurista ilon ja onnen hetkistä. On totta, että rahaa ja aikaa omalle itselle on aiempaa vähemmän, mutta sen vastapainona tuleva oman pienyhteisön tuoma yhteisyyden ja kodin tunne on huumaava.