Kirja on kohta valmis
Kommentit (12)
EI mua ainakaaan. EI ole mitään menetettävää jos se mua koskaaa. Ainoa on oikeastaan se mistä saisin aseen jottta voisin ampua itseni.
Niin minunkin, mutta en usko, että se ketään pelottaa. Ei ainakaan ole tarkoitus.
Vain jos se on dekkari. ;)
OIkeasti pelottaa se, että viime päivinä täällä on ollut monta aloitusta, jotka voisivat olla omalta näppikseltäni ja kohdennettuna tietylle henkilölle. Vaikka eivät ne ole minulta.
Noooh kai sitä voi maistaa jos on hyvät mausteet ja hyvin laitettu. Eikö tuo Mikko Kekäläinenkin syönyt halulla servietin kun se oikein hyvin valmistettiin
ihanko on, ihanko oikein on oikein kirja oikein valmis, yyy, mahtaa olla yy valmis ihanko on.
Miksi jonkun pitäisi pelätä? Olen lukenut tai selannut läpi pari omaelämäkerrallista kirjaa, joiden sisältö sai kyllä miettimään onko tällaista pitänyt julkaista, kun kirjalliset ansiotkin vähän niin ja näin.
Nykyään on aika paljon tyyppejä julkkuja jotka "kirjoittavat" kirjaa, vaikka eiväthän ne sitä kirjoita, kunhan ovat vähän näennäisesti hengessä mukana kun joku toinen sen tekee.
Yhtä paljon kuin Meghanin paljastukset brittihovista ja Meghanin sukulaisten paljastukset Meghanista.
Raadollinen kuvaus nykyajan työelämästä?
Kiva että joku vielä uskoo kirjallisuuden voimaan.
Pelottaa, miten huono se on.