Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Narsistin projisointi

Vierailija
09.03.2021 |

Kuuntele mitä narsisti puhuu uhrista. Itse asiassa puhuu itsestään. Ne teot mitä laittaa uhrille, on ne mitä tekee ja on tehnyt itse.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti elää muiden kautta ja muiden elämää kun itsellään on tyhjä sielu. Kun puhuu uhrin asioista niin johtunee siitä kun elää uhrin kautta ja omat tekeleet siten laittaa uhrilleen. Jonkinlainen symbioosisuhde.

Juuri näin.

Vierailija
22/32 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä lumihiutaleita poistetaan samantien, kun Marinin kaksinaamaisuus blogi mukana.. sen lauluja laulat..

klo 11:05 | 13.3.2021

Miten tuollainen pikkulikka voi olla kansakunnan kaapin päällä. Ulkoaopittuja lauselmia kasa, mutta kun pitäisi muodostaa oma originelli itse luotu ajatus kokonaisuudesta korona pan demian pitkäaikaissunnitelmasta talouden näkökulmasta, sannukka vaikenee ja alkaa huitomaan.

Pitäisikö pääministereillä olla vähintään 47 vuoden ikä ja työkokemus muualtakin kuin yläasteikäisestä nuorisopolitiikassa?

Kyllä!

https://www.sannamarin.net/blogi/2010/08/10/34342/?page2

Kuudes

poisto ;)

Klopalistien alustalla ei saa kri tiikkiä kansakunnan tuhoon vievää lapsihallitusta! Miehet käsikassaroita joka alalla nykyään. Teinixit vallassa ja papistossa.

Na r sut on järkkyjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narskuus on nykyajan muot i ilmiö vähän ko adhd ja acdc

Vierailija
24/32 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täällä lumihiutaleita poistetaan samantien, kun Marinin kaksinaamaisuus blogi mukana.. sen lauluja laulat..

klo 11:05 | 13.3.2021

Miten tuollainen pikkulikka voi olla kansakunnan kaapin päällä. Ulkoaopittuja lauselmia kasa, mutta kun pitäisi muodostaa oma originelli itse luotu ajatus kokonaisuudesta korona pan demian pitkäaikaissunnitelmasta talouden näkökulmasta, sannukka vaikenee ja alkaa huitomaan.

Pitäisikö pääministereillä olla vähintään 47 vuoden ikä ja työkokemus muualtakin kuin yläasteikäisestä nuorisopolitiikassa?

Kyllä!

https://www.sannamarin.net/blogi/2010/08/10/34342/?page2

Kuudes

poisto ;)

Klopalistien alustalla ei saa kri tiikkiä kansakunnan tuhoon vievää lapsihallitusta! Miehet käsikassaroita joka alalla nykyään. Teinixit vallassa ja papistossa.

Na r sut on järkkyjä

LÄÄKKEET LÄÄKKEET LÄÄKKEET

Vierailija
25/32 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on terve ihminen pian mielenvikainen, kun joutuu narsistin metkujen kohteeksi. Ihan surutta omat teot sälytetään toisen niskoille. Vaikka kuinka väännät rautalangasta mitä hän on tehnyt, niin olet itse narsisti ja väärässä. Jos läheisetkin sanovat samaa, niin kaikki onkin salaliitossa narsistia vastaan tai joku on vähintään manipuloinut heidät häntä vastaan. Täysin tyhjä kuori, ontto ja olematon on tämä ihmistyyppi. Vältelkää viimeiseen asti.

Vierailija
26/32 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kääntää sillä tavalla että kuulemma minä olen tehnyt ja käyttäytynyt tytärtäni kohtaan tavalla, jolla äitini käyttäytyi minua kohtaan. Puhuu kaikille tästä, miten minun lapseni on minun syrjivän käytökseni takia kärsinyt.

Minun tytärtäni sitten kehuu ja hemmottelee, ikäänkuin hän olisi jokin uhri. ”Olet ihanin tyttö, jonka mummi on koskaan tuntenut!” ”Mummi ei ole koskaan tuntenut yhtä ihanaa tyttöä kuin sinä N!”, sanoo äitini lapselleni niin että varmasti kuulen. Muuten lapsenlapset jäävät sivurooliin.

Lapseni (joka vielä pieni) on hämmentynyt, samoin minä. Ollessani lapsi, äitini käyttäytyi minua kohtaan inhoten, niin että se näkyi myös ulkopuolisille. Koskaan ei kehunut, osoittanut hyväksyntää tai sanonut että rakastaa.

Vierailija
27/32 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini kääntää sillä tavalla että kuulemma minä olen tehnyt ja käyttäytynyt tytärtäni kohtaan tavalla, jolla äitini käyttäytyi minua kohtaan. Puhuu kaikille tästä, miten minun lapseni on minun syrjivän käytökseni takia kärsinyt.

Minun tytärtäni sitten kehuu ja hemmottelee, ikäänkuin hän olisi jokin uhri. ”Olet ihanin tyttö, jonka mummi on koskaan tuntenut!” ”Mummi ei ole koskaan tuntenut yhtä ihanaa tyttöä kuin sinä N!”, sanoo äitini lapselleni niin että varmasti kuulen. Muuten lapsenlapset jäävät sivurooliin.

Lapseni (joka vielä pieni) on hämmentynyt, samoin minä. Ollessani lapsi, äitini käyttäytyi minua kohtaan inhoten, niin että se näkyi myös ulkopuolisille. Koskaan ei kehunut, osoittanut hyväksyntää tai sanonut että rakastaa.

SISKO!!!!

Vierailija
28/32 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain hyväuskoiset uskoo nassen puheita. Vähänkään älyä omaavat ymmärtävät mistä on kyse,

Pikemminkin ne, jotka ylpeilee olevansa niin fiksuja ja älykkäitä, että aina narskun heti tunnistaa, eivät todellisuudessa ole niitä penaalin terävimpiä...

Epävakaan pers.häiriön (joista huom. kaikki ei tälläisiä ulospäin sekoilevia ole!) syytökset, sekoilun, ym. moni kyllä havaitsee. Mutta silloin kyseessä ei ole narsisti, vaikka toiminta onkin melko samanlaista. Oikea narsisti on oikeasti todella taitava huijaamaan ihmiset puolelleen, se vähän niinkuin on sen narsismin yksi tunnuspiirteistä... Sitten sivusta seuraamalla narskun voi toki tunnistaa pidemmän ajan tilannetta nähtyään, mutta ei silloinkaan jos narsku esittää vain sitä hurmaavaa puoltaan sille tarkkailijallekin, eikä ole vielä valheidensa verkkoon sotkeutunut...

Joten turha kuvitella olevansa joku super ihmistuntija ja muita parempi "narskututkineen". Todellisuudessa tälläinen ihminen suurine luuloineen omista taidoistaan on usein jopa sokeampi ympäristönsä tapahtumille kuin muut, kun hän tuudittautuu valheelliseen "kyllä minä tiedän/huomaan/ymmärrän paremmin kuin muut"-ajatteluunsa.

Vierailija
29/32 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain hyväuskoiset uskoo nassen puheita. Vähänkään älyä omaavat ymmärtävät mistä on kyse,

Pikemminkin ne, jotka ylpeilee olevansa niin fiksuja ja älykkäitä, että aina narskun heti tunnistaa, eivät todellisuudessa ole niitä penaalin terävimpiä...

Epävakaan pers.häiriön (joista huom. kaikki ei tälläisiä ulospäin sekoilevia ole!) syytökset, sekoilun, ym. moni kyllä havaitsee. Mutta silloin kyseessä ei ole narsisti, vaikka toiminta onkin melko samanlaista. Oikea narsisti on oikeasti todella taitava huijaamaan ihmiset puolelleen, se vähän niinkuin on sen narsismin yksi tunnuspiirteistä... Sitten sivusta seuraamalla narskun voi toki tunnistaa pidemmän ajan tilannetta nähtyään, mutta ei silloinkaan jos narsku esittää vain sitä hurmaavaa puoltaan sille tarkkailijallekin, eikä ole vielä valheidensa verkkoon sotkeutunut...

Joten turha kuvitella olevansa joku super ihmistuntija ja muita parempi "narskututkineen". Todellisuudessa tälläinen ihminen suurine luuloineen omista taidoistaan on usein jopa sokeampi ympäristönsä tapahtumille kuin muut, kun hän tuudittautuu valheelliseen "kyllä minä tiedän/huomaan/ymmärrän paremmin kuin muut"-ajatteluunsa.

Eiks sulla nyt ole vähän suuret luulot mutta penaali kokonaan tyhjä?

Vierailija
30/32 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuormittavaa töissä, jos joku työnsä muilla teettävä alkaa syyttää tekijää siitä, ettei tekijä tee töitään. Tai puutteellisesti tekevä tekee virheitä, vaikkei ole tehnyt. Tekee narsistin mielestä, kun narsisti luomansa kuvan mukaan itse kokee, että vain hän osaa tehdä. Mutta kun ei tee, koska toinen, joka muka ei tee, joutuu nekin tekemään. Kierre voi olla melkoisen loputon. Välillä vaan on kiitollinen, että saa rauhassa tehdä, vaikka paljon töitä ennen pitkää siirtyisikin jonkun toisen nimiin.

Vierailija
31/32 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ovatko täällä kaikki lopulta itse narskuja, kun puhuvat siitä narskusta exästään ja hänen tekemisistään? Hmmm?

Vierailija
32/32 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ovatko täällä kaikki lopulta itse narskuja, kun puhuvat siitä narskusta exästään ja hänen tekemisistään? Hmmm?

Kaikki eivät puhu narsistisesta exästään eikä kaikilla varmaankaan sellaista ole ollut. Tuo projisointi on totta. Mahdatko olla jonkun narsistiexä vai muuten kiinnostunut?