Kohta ei osaa enää liikkua ilman maskia ja käyttämättä jokaista joka käsidesiä joka osuu kohdalle!
Varmaan, jos käsidesit poistettaisiin kaupoista niitä etsisi ihan hädissään.
Kommentit (58)
Kyllä mä luulen, että sitten, kun maskeja ei tarvitse enää käyttää, se on ihan helppoa. Ootteko muuten nähneet sen videot, jossa sellainen vähän yli 1-vuotias lapsi hahmottaa erilaiset asiat käsidesiannostelijoiksi?
Vierailija kirjoitti:
Se tunne kun joudut menemään johonkin uuteen paikkaan ja hädissäsi pyörit oven edessä kunnes paikannat käsidesin.
No niinpä! :D Ap
Paljonko te nenäänne oikein kaivatte kun sillä käsidesillä pitää jatkuvasti läträtä?
Autossa tuntuu kuin olisi pankkia menossa ryöstämään maskia naamalle viritellessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tunne kun joudut menemään johonkin uuteen paikkaan ja hädissäsi pyörit oven edessä kunnes paikannat käsidesin.
No niinpä! :D Ap
Hih hih
Vierailija kirjoitti:
Paljonko te nenäänne oikein kaivatte kun sillä käsidesillä pitää jatkuvasti läträtä?
Ei sitä sen takia käytetä. Mutta ihan hyvä, että ajattelet hygieniaa nenänkaivuun yhteydessä. Muista: sekä ennen että jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Kotona pesen kädet kun lähden ja se saa luvan riittää. Ja eihän sillä maskilla ole kuin lumevaikutus, jolla suojataan näitä neuroottisia panikkikohtaukselta.
Ostoskorit ovat niin tahmaisia että olen iloinen esillä olevasta kädidesistä! Vaatekaupoissa taas en sitä käytä vaikka olisikin esillä (Sukkia kävin ostamassa ja rintsikat jos joku nyt haluaa marmattaa miksi ihmeessä menin shoppailemaan).
Vierailija kirjoitti:
Ostoskorit ovat niin tahmaisia että olen iloinen esillä olevasta kädidesistä! Vaatekaupoissa taas en sitä käytä vaikka olisikin esillä (Sukkia kävin ostamassa ja rintsikat jos joku nyt haluaa marmattaa miksi ihmeessä menin shoppailemaan).
En käytä nyt ollenkaan kaupan koria vaan mukani on oma kori.
Kun korona loppuu, niin minä ainakin kusen loppujen maskieni päällä, enkä laita niitä enää naamalle!
Vierailija kirjoitti:
Niin eihän noita voi netistä tilata. Yök, joku korona käsillään sovitellut niitä rintsikoita...
Tää maskipelleily on vaan ihan älytöntä. Lääketieteen ammattilaiset ovat moneen kertaan todenneet, että normikansan massamaisella maskien käytöllä ei ole mitään merkitystä taudin leviämiseen. Maskit oli tarkoitettu alunperin oireisille yskijöille, sekä tilanteisiin, missä joutuu pitkään olemaan kasvotusten ihmisten kanssa (palaverit, bussit yms.). Ei niitä ole pienintäkään järkeä pitää jossain kaupoissa, kun niistä ei siellä ole yhtään mitään hyötyä!
Uloshengitysilmassa jos on pöpöjä, niin niitä on. Ei se paperilappu poista mitään viruksia uloshengitysilmasta :D. Hengitysilman suunta voi vähän muuttua, mutta silläkään ei jossain kaupassa ole merkitystä, kun sinne se jää leijailemaan käytäville oli maskia tai ei.
Hyvä muutenkin muistaa, että erittäin suurella todennäköisyydellä siellä kaupassa ei koskaan ole ainuttakaan koronaa kantavaa ihmistä. Terveet ihmiset tuhlaavat luonnonvaroja ja kulkevat maskit naamalla. Loppuisi jo tämä pelleily, joka ei yhdessäkään maassa ole johtanut mihinkään positiiviseen kehitykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Kotona pesen kädet kun lähden ja se saa luvan riittää. Ja eihän sillä maskilla ole kuin lumevaikutus, jolla suojataan näitä neuroottisia panikkikohtaukselta.
Minulla on maski koska suurimmalla osalla on enkä jaksa sitä mulkoilua.
Vierailija kirjoitti:
Paatko vielä rinnoista kuvan, niin voin arvioida tilanteen.
T. Rintaliivikauppias
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin eihän noita voi netistä tilata. Yök, joku korona käsillään sovitellut niitä rintsikoita...
Kuka hullu ostaa rintsikat sovittamatta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä nyt ollenkaan kaupan koria vaan mukani on oma kori.
Käytin omaa koria jo ennen koronaakin. Huvittaa miten jotkut nyt vasta alkoi miettimään esim noiden korien likaisuutta ja huolehtimaan esim käsihygiasta.