Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen some-käytös

Vierailija
08.03.2021 |

Miesystävän somekäytös on tuottanut pahaa mieltä aika ajoin suhteessamme. On mm. kehunut random-naisten (saman kaupungin toki) kuvia, kertonut miten kauniilta tämä näytti tänään bussissa jne. Mainittuani asiasta, käytös loppui hetkeksi.

Kuitenkin hänen some-tililleen putkahtelee taas naapurin-liisoja (saman alueen naisia), joita hän seuraa/jotka seuraavat häntä. Rumba on taas alannut ns. alusta.

Nyt kysyttyäni asiasta, ketä nämä uudet naikkoset ovat, vastaus oli tällainen: Kyttäät mun instagramia. Tää on mun ig, jossa juttelen ihmiselle, eikä oo sun bisnes. En aio vastata sulle. Mun ei tarvi selittää, puhua tai kertoa sulle mitään. En oo sun. Et oo ostanut mua. Yritä please ymmärtää tää.

Totesin sitten, että voi jatkaa rauhassa touhujaan, mutta en katsele miestä joka puhuu mulle tuohon sävyyn, tai ei välitä tunteistani. Mies syyllisti takaisin perustyyliin kyttääjäksi ja totesi mun olevan sekaisin.

Katsoisitteko tällaista miestä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ok. Sitäpaitsi nuo asiat pitää kaikki katsoa erillään. Muut naiset on yksi asia, raivoaminen parisuhteessa(?) on yksi asia, hulluksi syyttäminen on yksi asia, katoaminen pitkiksi ajoiksi silloin kun itselle sopii on yksi asia. Jos nuo jälkimmäiset ei liittyisi ensimmäiseen, olisiko se ok käytöstä ja sellaista mitä toivoo omaan elämään toiselta ihmiseltä.

Kiitos vastauksesta. Hulluksihan tämä käytös todella ajaa. Mies siis tavallaan kostaa mun kyttäämiset käyttäytymällä näin—> katoaminen/hiljaisuus, jonka jälkeen ottaa yhteyttä jossain vaiheessa muina miehinä kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Vierailija
22/32 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ok. Sitäpaitsi nuo asiat pitää kaikki katsoa erillään. Muut naiset on yksi asia, raivoaminen parisuhteessa(?) on yksi asia, hulluksi syyttäminen on yksi asia, katoaminen pitkiksi ajoiksi silloin kun itselle sopii on yksi asia. Jos nuo jälkimmäiset ei liittyisi ensimmäiseen, olisiko se ok käytöstä ja sellaista mitä toivoo omaan elämään toiselta ihmiseltä.

Kiitos vastauksesta. Hulluksihan tämä käytös todella ajaa. Mies siis tavallaan kostaa mun kyttäämiset käyttäytymällä näin—> katoaminen/hiljaisuus, jonka jälkeen ottaa yhteyttä jossain vaiheessa muina miehinä kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Sanot viimeisen kerran että hänen käytös ei ole sulle ok, suhde on siinä ja laitat estoon. Tuo muina miehinä tai naisina palaaminen on ”perussettiä” ja loppuu vaan estoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitkohan mun eksän? En edes ole luonteeltani mustasukkainen, mutta kyllähän se hieman ihmetytti kun jatkuvasti miehen someen ilmestyi uusia naisia. Mies tietenkin suuttui kun kysyin asiasta, aika selkeä peli että jotain salattavaa oli.

Vierailija
24/32 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saitkohan mun eksän? En edes ole luonteeltani mustasukkainen, mutta kyllähän se hieman ihmetytti kun jatkuvasti miehen someen ilmestyi uusia naisia. Mies tietenkin suuttui kun kysyin asiasta, aika selkeä peli että jotain salattavaa oli.

Niin no kun minäkään en pidä itseäni aivan pirttihirmuna tai äärettömän mustasukkaisena, mutta kyllä nämä saman kaupunginosan alati esiin tulevat naiset pistävät tottakai mietityttämään. 

Vierailija
25/32 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas hyvä mies-aloitus. Oliko tämäkin se sama mies, joka syö räkäänsä?

Vierailija
26/32 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole aikuinen tuon teinipellen rinnalla ja jätä kykkimään itsekseen instoineen.

Ei hyvää päivää, miksi alistut tuollaiseen? Henkistä pettämistä miehen naureskellessa sulle, kun uskot kaiken.

Lähde niin pian kuin voit!

Vierailija
27/32 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvää päivää, miksi alistut tuollaiseen? Henkistä pettämistä miehen naureskellessa sulle, kun uskot kaiken.

Olen muuten kanssasi samaa mieltä, mutta epäilen, että pettäminen ei ole jäänyt pelkästään henkiselle tasolle. Tinder luultavasti laulaa jatkuvasti.

Aloittaja, löydät helposti paremman miehen, siihen ei nimittäin paljoa vaadita. Ja yksinkin on tuhat kertaa parempi kuin tuollaisen helppoheikin kanssa.

Vierailija
28/32 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen muuten kanssasi samaa mieltä, mutta epäilen, että pettäminen ei ole jäänyt pelkästään henkiselle tasolle. Tinder luultavasti laulaa jatkuvasti.

Aloittaja, löydät helposti paremman miehen, siihen ei nimittäin paljoa vaadita. Ja yksinkin on tuhat kertaa parempi kuin tuollaisen helppoheikin kanssa.

Uskon myös et Tinder on jatkuvassa käytössä. Sen verran usein näitä naisia ilmestyy some-tileille. Mutta miehen mukaan ”se ei ole mun bisnes ja en omista häntä.”

Vierailija
29/32 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon myös et Tinder on jatkuvassa käytössä. Sen verran usein näitä naisia ilmestyy some-tileille. Mutta miehen mukaan ”se ei ole mun bisnes ja en omista häntä.”

Mies on oikeassa siinä, ettet sinä voi päättää hänen puolestaan, kuinka hän toimii somessa. Sinä voit toki pyytää miestä toimimaan kunnioittavasti sinua ja suhdettanne kohtaan (kuten olet tehnytkin). Lisäksi voit päättää, mikä on sinun mielestäsi hyväksyttävää käytöstä parisuhteessa ja toimia näiden periaatteidesi mukaan. Eli jos et pidä tuollaisesta käytöksestä, sinä voit lopettaa suhteen.

Vierailija
30/32 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Weetee meininkiä.

Vierailija
31/32 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on törkeää käytöstä.Se on miehelle moro.

Vierailija
32/32 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole liikaa vaadittu, että voisi kumppaniinsa luottaa. Luottamusta ei herätä raivostuminen tavallisesta kysymisestä. Itse kyselen mieheltäni useinkin, eikä se ole raivoissaan - sanoo vain, mistä kyseinen ihminen on hänen kaverikseen tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi