Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joille tuo serkunnainti sun muu sukurutsa saa aikaan ihan fyysistä kuvotusta?

Vierailija
06.08.2008 |

En tiedä mikä siinä on... jotenkin vaan oikein mahassa vääntää.

Itse en voisi kuvitellakaan tekeväni mitään kenenkään kanssa, joka edes jollakin tavalla on sukulainen. Mukaan lukien adoptiosisarukset tms.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun esim. serkkujen avioliitot ovat ihan laissakin sallittuja.

Onko sinulla taustalla jotain insestin poikasta, vai miksi tuo niin hurjasti sinua inhottaa?

Vierailija
2/5 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mua ainakin inhottaa ihan hirveesti.. eikä ole mitään tuollaista taustalla.

Siis serkut ovat läheisiä sukulaisia, vanhemmat sisaruksia.. en voi käsittää kuka voi tollain ees olla/elää.. YÖK!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en mäkään voisi ikipäivänä kuvitella harrastavani mitään serkkujeni kanssa. Johtuu siitä, että mulla on ollut lapsena serkkuihini tosi läheiset välit. Pidin heitä melkein veljinäni ja siskoinani. Reaktio seksiin serkun kanssa on siis _miltei_ yhtä voimakas kuin seksiin veljen kanssa (kuvotus!).

Vierailija
4/5 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan laillinen homma.

En usko että kukaan, joka on serkkunsa kanssa ollut lapsesta saakka paljon tekemisissä´, on aikuisena romanttisessa mielessä kiinnostunut serkustaan, vaan ne on tapauksia jossa ei olla oltu juuri tekemisissä.

Vierailija
5/5 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä siinä on... siinä vain on jotain tosi syvästi väärää.

Kun esim. serkkujen avioliitot ovat ihan laissakin sallittuja.

Onko sinulla taustalla jotain insestin poikasta, vai miksi tuo niin hurjasti sinua inhottaa?