Tulen kostamaan kaikkia kiusaajiani haudan alta
Ja kaikkia muita. Yritän saada vielä yhden hengen
Kommentit (41)
En tunne sinua ap, mutta minä lupaan vetää sinua taas heti turpaan sitten kun itse kuolen, koska olet edelleen ihan varmasti sama luuseri siellä hautasi takana. Tuommosia tarvita. Pthui!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annas kun arvaan, osa on kiusannut kirjoitustaidon puutteiden vuoksi?
'kyllä, minulla on maailman paskin elämä ja en ansainnut syntyä
ap
Lopeta se alkoholin ja lääkkeiden vetäminen. Hommaa hyvä fyysinen kunto, syö terveelliseti ja nuku tarpeeksi. Jos nämä eivät auta niin osta KÖYSI. Next! Ei jaksa teidän ininää oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla ei ollut siinä kiusaamistilanteessa munaa kiusata samalla tavalla takaisin. Sinähän hävisit sen. Ei kostaminen ole sallittua. Ihminen on hierarkinen olento, joka käyttää voimaa toisiaan kohtaan. Kiusaaminen on kaapin paikan osoittamista. Joka ottaa kiusaamisesta itseensä on maaorja. Ja se on ihan oikein.
Siellä jo ensimmäinen pelästyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Lopeta se alkoholin ja lääkkeiden vetäminen. Hommaa hyvä fyysinen kunto, syö terveelliseti ja nuku tarpeeksi. Jos nämä eivät auta niin osta KÖYSI. Next! Ei jaksa teidän ininää oikeesti.
en minä tupakoi tai juo alkoholia
ap
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat kostaa, kosta vielä nyt, kun elät ja hengität. Elämä päättyy lopullisesti kuolemaan.
Joo. Ja sitten kun pääse vankilaan ja jengi siellä saa tietää että tappoi koska kiusattiin, niin sittenhän siellä vankilassa ei kukaan kiusaa? Ja ne oikeesti on siellä kovia jätkiä tai muijia. ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
No miksi sinä sitten olet niin sekaisin? Puhut kuoleman jälkeisestä kostamisesta. Johan tässä kummitukset olis koko ihmiskunnan tuhonnut kun historiaa lukee. Miksi et tee elämällesi jotain järkevää?
Vierailija kirjoitti:
Aloitus kertoo aika paljon.
Olen maailman paski ihminen, kaikki täydelliset ihmiset vihaa minua
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla ei ollut siinä kiusaamistilanteessa munaa kiusata samalla tavalla takaisin. Sinähän hävisit sen. Ei kostaminen ole sallittua. Ihminen on hierarkinen olento, joka käyttää voimaa toisiaan kohtaan. Kiusaaminen on kaapin paikan osoittamista. Joka ottaa kiusaamisesta itseensä on maaorja. Ja se on ihan oikein.
Siellä jo ensimmäinen pelästyi.
Kukaan ei ole pelästynyt. Sinä haiset pahalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus kertoo aika paljon.
Olen maailman paski ihminen, kaikki täydelliset ihmiset vihaa minua
ap
Sinulla on psykoosi. Kukaan ei vihaa sinua. Nuo on sinun typeriä ajatuksiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
No miksi sinä sitten olet niin sekaisin? Puhut kuoleman jälkeisestä kostamisesta. Johan tässä kummitukset olis koko ihmiskunnan tuhonnut kun historiaa lukee. Miksi et tee elämällesi jotain järkevää?
Varmaan koska minua on kiusattu tyhmyyteni takia niin olen opinnut vihaamaan kaikkea
ap
Ap: Jos kostaa aiot, se on siis tehtävä nyt kun vielä elät. Mullan alla on myöhäistä.
Ja juu: kiusaaja otti senkin riskin, että saa maistaa itsekin suloista kostoa jossain muodossa... Peli on kovaa!
Olen päättänyt että ihmisillä on oikeus kiusaa minua
ap
Vierailija kirjoitti:
"Ei kostaminen ole sallittua."
Kuka noin sanoo? Kyllä kostaa voi myöhemminkin.
Mikä helvetin kostaminen? Minkä kostaminen? Se ettei kestä jälkeenpäin kun vähän vittuiltiin?
Vierailija kirjoitti:
Ap: Jos kostaa aiot, se on siis tehtävä nyt kun vielä elät. Mullan alla on myöhäistä.
Ja juu: kiusaaja otti senkin riskin, että saa maistaa itsekin suloista kostoa jossain muodossa... Peli on kovaa!
Joo joo menehän nyt siitä juomaan sitä bisseäs. Et tee kuule yhtään mitään.
Kokeile raiskata itsesi. Se helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile raiskata itsesi. Se helpottaa.
En uskalla
Ap
ap