Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei orgasmi kiinnosta naiset!

Vierailija
08.03.2021 |

Hei.
Kertokaa miksi....
Jalkahieronta, hartiahieronta, selkähieronta, niskahieronta jne...kaikki kelpaa.
Mutta jos haluaisin nuolla pillua niin se ei käy. Miksi?
Miehille, ainakin useimmille, minulle ainakin... jos vaimo haluaa ottaa suihin niin se sopii.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ihan samaa. Jospa se kuuluisa pilluhäpeä on se syy? Naisiahan aina haukuttu ties mistä, joten iskostettu se huonommuss ja häpeä.

Ja sen tehneet miehet.

Ole hiljaa sulje silmät ja ajattele isänmaata.. vanha juttu.

Ja nyt nuoret miehet huutaa " femakkoämmiksi" ja haisekviksi , jakorasioiksi ja ties miksi. Kenenhän etua tämä ajaa?

Naisen täytyy alkaa arvostamaan omaa pilluaan, ja ennenkaikkea omaa orgasmiaan,miehe edelle! Mies ottaa taatusti oman nautintonsa, se on varmaa!

Vierailija
2/14 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiihota sen tilanteen dynamiikka. Tulee tunne että mies alistuu minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niska on krampissa. Pillu ei.

Vierailija
4/14 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan halua kenenkään hampaita genitaalieni lähelle.Miehet on hulluja kun antavat ottaa suihin. Toisekseen suu on ihmisen likaisin osa ja alapääni on herkkä. Sietää hyvin huonosti mitään mikä järkyttää limakalvojen tasapainoa.

Vierailija
5/14 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan tässä taustalla sellainen juttu, että ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä eikä kaikki tykkää kaikesta. Minäkin voisin tehdä aloituksen, jossa kyselisin miehiltä miksi orgasmi ei kiinnosta kun yritän herralle antaa eturauhashierontaa dildolla ja ei kelpaa. Tuskin se pillunnuoleminenkaan johtaa orgasmeihin jos nainen ei siitä tykkää.

Vierailija
6/14 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiihota sen tilanteen dynamiikka. Tulee tunne että mies alistuu minulle.

Näissä keskusteluissa käy aina näin hassusti. Joku kysyy "miksette tykkää ananaksesta" ja toinen vastaa "en henkilökohtaisesti pidä sen mausta". Vastaus saa alanuolia, ikäänkuin mielipide olisi "väärä" :D

Joku ei diggaa kun mies nuolee, koska ITSE KOKEE tilanteen epäkiihottavana. Mitä siinä alanuolta jakelemaan, ei kaikki vaan tykkää kaikesta.

Vierailija
7/14 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua orgasmi kiinnostaa, sen saan vain ihan muulla kuin nuolemalla. Miehet ei osaa nuolla pillua. Niistä jalkahieronnoista ynnä muusta sentään saa jonkinlaista nautintoa, toisin kuin siitä miehen surkeasta nuolemisesta.

Vierailija
8/14 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikista naisista ei siis ole mukavaa että heitä nuollaan!? Kostea kieli joka hyväilee klitorista ei tunnu hyvältä. Miehenä minun on vaikea ymmärtää. Jos on nainen josta pidän ja hän haluaa ottaa suihin niin se tuntuu aina vähintään miellyttävältä. Ei ikinä voisi olla negatiivinen kokemus. Vähän kuin se edellä mainittu jalkahieronta. Mutta tämä ei siis päde naisiin. Harmi.

Vierailija
9/14 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kaikista naisista ei siis ole mukavaa että heitä nuollaan!? Kostea kieli joka hyväilee klitorista ei tunnu hyvältä. Miehenä minun on vaikea ymmärtää. Jos on nainen josta pidän ja hän haluaa ottaa suihin niin se tuntuu aina vähintään miellyttävältä. Ei ikinä voisi olla negatiivinen kokemus. Vähän kuin se edellä mainittu jalkahieronta. Mutta tämä ei siis päde naisiin. Harmi.

Minä naisena luulen, että sellaisia naisia on kovin vähän, jotka ei rakasta nuolemista! Joillakin syynä voi olla se "pilluhäpeä" tai sitten ei mies osaa...voi jopa sattua, jos tekee liian kovaa tai kuivana.

Minä ainakin rakastan ihan hulluna!!

Vierailija
10/14 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se kokemattomuus, minkä seurauksena joku pyrkii tunkemaan kaikki muut johonkin lokeroon ja tekemään valtavia yleistyksiä, joista poikkeavia yksilöitä on ihan mahdoton ymmärtää. Sanot "Tämä ei siis päde naisiin"? Kokeile "Tämä ei siis päde ihmisiin". Mä olen ainakin tällä palstalla lukenut useamman miehen kommentin, jossa kertovat, että eivät niin välitä suihinotosta. Siis vastaanottavana osapuolena.

Mun mielestä on hassua ja vähän huolestuttavaakin kuinka monet ihmiset tuntuvat kuvittelevan, että heidän tapansa kokea maailma on ainoa oikea ja kaikki jotka kokevat sen eri tavalla ovat jotenkin "väärässä". Eli ovat traumatisoituneita ja kokevat häpeää jostain.

Ap:lle vinkkinä, että varmasti kykenet parantamaan itseäsi rakastajana kun ymmärrät, että ihmiset ihan oikeasti tykkäävät eri asioista ja siinä ei ole mitään väärää. Muiden mieltymykset eivät tarvitse hyväksyntää sinulta ollakseen valideja. Naisella on oikeus olla pitämättä suuseksistä, anaaliseksistä, yhdynnästä, ananaksesta pitsassa tai ihan mistä vaan (ja niin on myös miehellä), eikä se ole mikään "harmi". Vai onko sekin "harmi" että sinä et ehkä tykkää tulla naiduksi kakkoseen miehen toimesta? Vai onko se vain asia, joka ei ole sinun juttusi. Mieti sitä. 

Vierailija
11/14 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alullepanija tässä harmitteli siis sen takia että minä tykkään tosi paljon nuolla ja vaimoni ei siitä tykkää että nuolen....... paitsi silloin kun hän haluaa seksiä niin hän suorastaan tunkee pääni jalkojensä väliin.

Mitä taas tulee ananakseen pitsassa niin siitä tykkää kaikki paitsi puristiteeskentelijät.

Ja jos mies nai minua kakkoseen niin kyllä sekin sopii jos hänestä tykkään. Ei vain toistaiseksi ole tullut eteen. (tai tässä tapauksessa taakse)

Ymmärrän että ihmiset tykkää eri asioista ja hyväksynkin sen.  (pakko hyväksyä ettei vaimo suutu) Mutta harmittaa se kuitenkin. Hän maistuu paremmalta kuin ananas pizzassa!

Vierailija
12/14 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alullepanija tässä harmitteli siis sen takia että minä tykkään tosi paljon nuolla ja vaimoni ei siitä tykkää että nuolen....... paitsi silloin kun hän haluaa seksiä niin hän suorastaan tunkee pääni jalkojensä väliin.

Mitä taas tulee ananakseen pitsassa niin siitä tykkää kaikki paitsi puristiteeskentelijät.

Ja jos mies nai minua kakkoseen niin kyllä sekin sopii jos hänestä tykkään. Ei vain toistaiseksi ole tullut eteen. (tai tässä tapauksessa taakse)

Ymmärrän että ihmiset tykkää eri asioista ja hyväksynkin sen.  (pakko hyväksyä ettei vaimo suutu) Mutta harmittaa se kuitenkin. Hän maistuu paremmalta kuin ananas pizzassa!

Joo, muakin harmittaa jatkuvasti sitä, että suomalaiset ei tajua julistaa mua tämän valtion diktaattoriksi, sillä mä tietäisin tismalleen miten asioiden pitäisi olla niin, että kaikki olisi hyvin.... Vai tietäisinkö vain, miten asiat olisivat minun mielestäni hyvin? Olisivatko kaikki kanssani eri mieltä olevat väärässä? Vai olenko minä vain diktaattorihaaveessani itsekäs ja haluton näkemään asioita muiden kannalta?

Pitäisikö mun tehdä tuonne AV:n puolelle aloitus "Miksi täydellinen yhteiskunta ei kelpaa kansalaiset?!"

Vierailija
13/14 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai diktaattori. Se on noin 99% sama asia kuin että haluaa nuolla vaimoaan. Kiitos rakentavasta palautteesta. Tuosta ei vain selvinnyt mitä kohtaa sinä tykkäät että nuollaan.

Vierailija
14/14 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai diktaattori. Se on noin 99% sama asia kuin että haluaa nuolla vaimoaan. Kiitos rakentavasta palautteesta. Tuosta ei vain selvinnyt mitä kohtaa sinä tykkäät että nuollaan.

No ei tämä sinun aloituksesikaan kovin rakentava ole.

1. Pillun nuoleminen ei ole sama asia kuin orgasmi.

2. Jos nainen ei tykkää nuolemisesta, niin silloin se on hyvin eri asia kuin orgasmi.

3. Vaikka sinun vaimosi ei tykkää että nuollaan, se ei tarkoita että naisille ei kelpaa orgasmi

4. Toisaalta me emme ole sinulle tilivelvollisia orgasmihalukkuudestamme.

5. Pillun nuoleminen on eri asia kuin hierominen ja niiden funktiot on erit.

6. Vaikka miehet, ainakin useimmat, tai ainakin sinä annat imeä, ei se ole mikään perustelu sille, että vaimosi pitäisi tykätä nuolemisesta.

7. Kukaan tällä palstalla ei oikeasti voi kertoa että miksi vaimosi ei pidä nuolemisesta, joten miksi kysyt meiltä etkä häneltä?

Eli sinun vaimosi ei halua tehdä sängyssä temppuja joista sinä saat nautintoa ja sinä päättelet siitä, että naiset ei halua orgasmeja. Ei. Vaan sinun vaimosi ei tykkää sängyssä samoista asioista kuin sinä, ei vaikka sinä kokisitkin tekeväsi hänelle "palveluksen" (jota hän ei ole pyytänyt ja joka tuottaa enemmän iloa sinulle kuin hänelle, kuinka pyytetöntä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi