Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinäkin parisuhde-expertti?

Vierailija
08.03.2021 |

Jolta tulee analyyttistä ja fiksua neuvoa muiden ongelmiin, mutta omalla kohdalla ei sitten parisuhdekokemusta ole ollenkaan tai sitten viimeisinkin suhde kaatui johonkin lapselliseen riitaan ja lähdettiin ovet paukkuen. Minä ainakin olen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut niin monta kertaa, että totta kai olen vähnintäänkin kokemusasiantuntija. Lisäksi tiedän lastenkasvatuksesta kaiken, vaikkei minulla ole lapsiakaan.

Vierailija
2/5 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on kahdesta parisuhteesta, joista ensimmäisessä tein virheitä urakalla. Toisessa on sujunut jo vuosikausia hyvin.

Expertti en ole mutta kohtuullisen päteväksi koen itseni parisuhdekuvioissa. En koskaan jakele neuvoja. Ulkopäin on tosin vaikea ymmärtää miksi moniin suhteisiin on alunperin edes lähdetty, heikon lopputuloksen kun on voinut arvata jo ensimetreiltä. No, tuohan ne huonommatkin suhteet jotain täytettä elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa joo. Ainakin voin kokemuksesta antaa neuvoja, mitä ei ainakaan kannata tehdä :D

Vierailija
4/5 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole kokemusta kuin tästä yhdestä parisuhteesta ja puolisosta, jonka kanssa olen ollut jo kohta 30 vuotta naimisissa. Voisin osata neuvoa muita siinä tapauksessa, että nämä olisivat täsmälleen samanlaisia kuin minä ja mieheni. Tätähän kukaan ei tietenkään ole, joten mitäpä turhia neuvomaan. 

5/5 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut onnellinen pitkissä suhteissa ja nyt olen onnellinen yksin. Hyvät suhteet Ex miehiini 2 kpl

En ole riitaista tyyppiä, en juo enkä muutenkaan ole jännä kaveri joka voi keksiä ihan mitä tahansa. Tavallinen vanhapiika ..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi