Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The Fall, hyvän alun jälkeen pettymys

Vierailija
08.03.2021 |

Tuon sarjan olisi voinut typistää puoleen. Lopussa yhtä lässytystä. Päänäyttelijän "olen eteerinen, hillitty, ihana nainen" oli vain liikaa. Tykkäskö muut?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, mun mielestä just se alku oli epäkiinnostava (kauniita naisia tapetaan) ja loppua kohden muuttui koko ajan paremmaksi.

Vierailija
2/12 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässähtihän se loppua kohden, mutta tykkäsin silti. Alku paras niin kuin monissa sarjoissa muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas kausi jäi katsomatta. 

Vierailija
4/12 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä alussa teistä oli erityisen hyvää? Mun mielestä se alku oli niin tusinaa. No, siitä kyllä tykkäsin, että katsoja vähän niin kuin heitettiin keskelle kaikkea eikä kummempia selitelty.

nro 1

Vierailija
5/12 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjaa pitkitettiin ihan turhaan.

Vierailija
6/12 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vasta ekan kauden alussa, ihan ok mutta ri mikään sykähdyttävä.

Vierailija
7/12 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ja kolmas kausi olivat jees; toinen turha. Päähenkilöhahmo tosiaan taiteili koko ajan parodian rajamailla ja se alkoholiongelmainen poliisipomo oli kuin suoraan Hei, me lennetään -leffasta: saatoin kuvitella, että ukko koska tahansa olisi ollut kuvassa liimaputeli käsisissä hokemassa, että "valitsin väärän viikon liiman haistelun lopettamiseen!" tms. Pahisrooli oli hyvin kirjoitettu ja mielenkiintoinen.

Vierailija
8/12 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kohta missä Stella marssi juuri näkemänsä poliisin luo ja sanoi hotellin ja huonenumeron...🤣🤣. Yeee, tosi uskottavaa. Myötis 🙈

Vierailija
9/12 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katsoin ainoastaan Gillian Andersonin takia - itse sarja oli mielestäni huono.

Vierailija
10/12 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä katsoin ainoastaan Gillian Andersonin takia - itse sarja oli mielestäni huono.

Mun mielestä oli huono valinta päänäyttelijäksi. Sen esittämä hahmo ärsytti kamalasti.

Vierailija
11/12 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas kausi oli todella puuduttava. Katsoin vain, koska ei muutakaan tekemistä.

Vierailija
12/12 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas kausi oli minunkin mielestäni turha, miksi pitkittää asiaa enää kun loppuratkaisun olisi voinut hoitaa toisen kauden lopussa. Kokonaisuudessaan kyllä tykkäsin.