Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoitatko koulutuksesi/oppiarvon työsähköpostin allekirjoitukseen?

Vierailija
08.03.2021 |

Ja onko koulutuksen tai oppiarvon "tasolla" merkitystä siihen laitatko?

Esim.
- kandidaatti
- maisteri
- tohtori
- dosentti
- professori

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amis?

Vierailija
2/36 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se hirveästi kiinnostaa vastaanottajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottahantoki T. ylioppilas Virtanen

Vierailija
4/36 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapauskohtaisesti kirjoitan. - Vastatessani en aina edusta itseäni vaan osaksi myös ammattikuntaa, joka antaa vastauksen kaivattuun ongelmaan.    

Vierailija
5/36 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen pelkästään FM, joten ei se lähtökohtaisesti kerro kellekään mitään.

Kyllä noita aina välillä tulee vastaan, että jollain lukee vaikkapa "projektipäällikkö, TtM" tai "johtava toimintaterapeutti, MSc(OT)"

Vierailija
6/36 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu paljon tilanteesta onko sillä merkitystä. Suurin osa meillä töissä ei ainakaan sisäisessä viestinnässä kirjota, koska heidän työnkuvassaan sillä ei ole merkitystä. Ulkoisessa viestinnässä voi varmasti jossain tilanteessa olla. Minä en kirjoita kandidaatti, koska se ei oikeastaan ole edes koulutukseni, kirjoitan ammattinimikkeen joka kertoo paljon enemmän.

Vierailija
7/36 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan. Meillä on virallinen ohjeistus, että laitetaan ja niin myös laittavat muut alan firman. Meidän alalla koulutustasolla on merkitystä, koska tietty koulutus vaaditaan määrättyjen tehtävien tekemiseen.

Vierailija
8/36 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ohjeena se, että oppiarvo kirjataan, suurin osa on maistereita.

Vierailija
9/36 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattinimikkeen laitan. Ihan on meidän firman ohjeissa tuo.

Vierailija
10/36 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä viralliseen firman allekirjoitukseen kuuluu oppiarvo. Asiakkaamme ovat pääosin ulkomailla, ja sinne asioitaessa asialla on ilmeisesti merkitystä.

Itse olen ottanut sen pois, koska en tee firman virallista laskutettavaa työtä, vaan olen ns. tukitoiminnoissa, jolloin asialla ei ole minusta merkitystä.

Vierailija
11/36 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita tutkintonimikettä vaan ammattinimikkeen, koska työnantaja on ohjeistanut niin.

Vierailija
12/36 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan virkanimikkeen. Se kertoo kyllä koulutuksen, koska laki määrää millä koulutuksella virassa voi toimia. 

Vierailija
13/36 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan silloin, jos katson tarpeelliseksi, esim. jotain lausuntoa antaessani tai kommenttipyyntöön, talon ulkopuolelle.

Oman organisaation sisällä en, kun monesti sähköpostit kiertävät, niin äkkiä niihin tulee lisää mittaa, jos jokaisella on allekirjoitustiedosto.

Vierailija
14/36 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan virkanimikkeen. Se kertoo kyllä koulutuksen, koska laki määrää millä koulutuksella virassa voi toimia. 

Sama, mutta minulla lukee allekirjoituksessa virkanimike + koulutus. Tämä ihan ammattiylpeyden ja profiilin nostamisen nimissä, sillä vielä muutama vuosi sitten näissä tehtävissä on huseerannut sijaisia hyvin kirjavilla/puuttuvilla koulutustaustoilla. 

Vierailija
15/36 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita, ihan riittää ammattinimike. Yleensä en allekirjoita kyllä työsähköpostejani muulla kuin pelkällä etunimellä (pikkuyritys, jossa "kaikki tuntee kaikki").

Vierailija
16/36 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan vain silloin, kun sillä on merkitystä eli aika harvoin.

17/36 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä, pelkän etunimen vaan(näkyyhän se lähettäjä jo viestin alussa), ja esihenkilö kyllä tietää, mitä duunaan 😁

T. Laitekuljettaja Huvipuistohullu

Vierailija
18/36 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mää laitan siihen mun seksikumppanien lukumäärän.

Vierailija
19/36 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TET?

Vierailija
20/36 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa ajatuskin.

Olen koulutukseltani FM, mutta työskentelen myyjänä. Koulutuksellani ei ole siis merkitystä silloin, kun noita työmeilejä kirjoittelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme