Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En osaa irrottautua parisuhteesta alkolistiin.

Vierailija
08.03.2021 |

Suhde alkoi seksisuhteena ja tunteet syveni lopulta molemmilla. Alkuun huumasi mielettömän hyvä seksi ja kumppanin ulkonäkö. Kuukausia epäröin ja parisuhteen esteenä oli koko ajan päihteet. Lopulta halusin kokeilla parisuhdetta ja pian tajusin, ettei toinen todellakaan edes yritä vähentää. Jostain syystä en osaa lopettaa suhdetta. Tiedän parisuhteen, joskus kuitenkin loppuvan. Kertokaa kokemuksia ja kuinka lopulta pystyitte lopettamaan suhteen päihdeongelmaiseen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa kirjoitusvirhe, koska olen taas valvonut puolison ryyppäämisen takia.

Alkolisti tarkoitin alkoholisti.

Ap

Vierailija
2/5 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en pysty irrottautumaan alkoholista parisuhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä odota helppoa päätöstä, kyllä se saakin tuntua raskaalta ja vaikealta. Mutta mieti, miten kohteet itseäsi,jos siihen jäät. Tee hyvä päätös itsesi takia,niin se on helpompi toteuttaa.

Kaikkea hyvää!

Vierailija
4/5 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää nyt vain tehdä se. Vähän niin kuin laastarin repäiseminen. Pitää päättää, että nyt mä teen sen, vaikka sattuu. Mitä pitemmäksi aikaa jäät, sitä enemmän saat kärsiä. Suhteesta ei ole tulossa sulle mitään hyvää. Kerropa, mikä on se asia, joka pitää sut suhteessa?

Vierailija
5/5 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 En enää itsekkään tiedä mikä oikein pitää kiinni tässä suhteessa. Ehkä ne hyvät hetket. Tunteet ja ajatukset hyvin ristiriitaisia.

Ap