Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden tuttavuuden kanssa keskusteleminen

Vierailija
07.03.2021 |

Onko tämä yleistäkin, sillä olen huomannut viime aikoina treffaillessani saman ilmiön: miehet puhuvat koko ajan itsestään, eivät kysy naiselta mitään ja naisen sujauttaessa jotain väliin keskustelussa, jatketaan taas omaa juttua? Alussa viestittely on vastavuoroista, sitten se jotenkin muuttuu yksipuoliseksi. Tuntuu että miehet muutaman vastauksen perusteella päättelevät että nainen on kelvollinen ja muuta ei tarvitse tietää, voi sitten seuraavat viikot pälpättää vain itsestään. Monet tälläiset miehet olen päästänyt menemään saman syyn vuoksi.

Nytkin katsoin viime päivien viestittelyä erään uuden tuttavuuden kanssa ja hän ei ole yhtään kysymystä tms kysynyt minulta, miten päivä on mennyt ym. Kaikki hänen omia mielipiteitään, asioitaan. Toki hän saattaa kysyä esim "mitä voisin laittaa tänään ruoaksi" mutta siinäkään ei ole vastakysymystä esim mitä itse laitan tms. Ai niin, kysyi hän kumpaa joukkuetta kannatan, kun olin aiemmissa viesteissä sanonut etten seuraa urheilua sitten yhtään. Kai se sitten pitäis laskea.

Miksi keskustella naisen kanssa jonka mielipiteet, ajatukset ja päivän tapahtumat ovat ihan tyhjänpäiväisiä? Ymmärtäisin jos mies täydentäisi hiljaisia hetkiä omilla puheillaan, mutta nyt kyse ei ole siitä, kun ei minulle anneta edes mahdollisuutta osallistua vastavuoroisesti keskusteluun. Ehkä eniten ihmettelen mitä nämä miehet näkevät minussa, jos olen heille joku päiväkirja? Laittavat viestiä usein ja tuntuvat olevan kiinnostuneita, miksi, mistä? Jos kerron jotain päivästäni tai itsestäni oma-aloitteisesti, saan vastauksena "minäkin tänään..." ja koko loppukeskustelu on miehen asioista, kunnes mies aloittaakin seuraava aiheen itsestään. Tositarkoituksella sanovat olevansa liikkeellä kuitenkin.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme