Mikä on humoristisin asia, mikä tapahtunut seksin yhteydessä?
Oletko joskus liukastunut mälliisi kuin Vesku konsanaan? Onko piparihommat menneet pipariksi? Onko joskus sattunut jotain niin hauskaa seksin aikana ettet nauruiltasi ole pystynyt jatkamaan? Jaa tähän joko oma tai kaverisi hauska tarina:D
Kommentit (4)
No mun eksä kerto mulle, että oli joskus kauan kauan sitte pannu Cheekin kanssa. Kerran kun oltiin sekstailtu niin mimmi makas mun kainalossa ja kuiskas "toi oli parasta seksiä, mitä oon saanu". Kuiskasin takas "tarkoittaako tämä, että olin parempi kuin Cheek?" Jouduin sohvalle, mutta nukahdin hymyssä suin:DDD
Terveisiä Lahteen.
Omalla kohdalla humoristisinta on ollut se, kun kerran kuukauden erossa vietetyn kesälomakauden jälkeen olin niin herkkä, että laukesin neidon vatsalle parin kolmen minuutin jälkeen. Kun tunsin, että kohta tulee, otin peniksen ulos rauhoittumaan, mutta se ruiskuttikin jättilastin miltei neidon suuhun asti. Sitä naureskeltiin aikamme, sitten menimme kahville ja konjakille ja aloitimme alusta. Silloin laukesin vasta neidon jälkeen. Hauskaa tässä oli vielä se, että videokamera pyöri ikkunalaudalla ja dokumentoi kaiken. Vieläkin naureskellaan sitä katsellessa. Ja sen jälkeen höylätään ja viilataan hymyssä suin.
Vierailija kirjoitti:
No mun eksä kerto mulle, että oli joskus kauan kauan sitte pannu Cheekin kanssa. Kerran kun oltiin sekstailtu niin mimmi makas mun kainalossa ja kuiskas "toi oli parasta seksiä, mitä oon saanu". Kuiskasin takas "tarkoittaako tämä, että olin parempi kuin Cheek?" Jouduin sohvalle, mutta nukahdin hymyssä suin:DDD
Terveisiä Lahteen.
Oliko vähän dorka eksä oliko?
Pieru on päässyt joskus puolin ja toisin. 😁