Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oleen itesssäni huomannut sellaisen harmittavan puolen etttä kaipaan ääritilanteita ja haaasteita ja keinoja löytää selviytyä niiistä.

Vierailija
06.03.2021 |

.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä harmittavaa siinä on? Ala harrastaa vaikka vuorikiipeilyä.

Vierailija
2/5 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaastetta varmaan kaipaaan siksi että saaan väkisin jollailailla aivoni toimimaan sitten ainakin viimeistään kovan paineen alla rationaalisesti ja saada siitä euforiaa ja mielihyväää. Että äärimmäisesssä tilanteessa on pakko puhua itsensä ulos esiim.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaastetta varmaan kaipaaan siksi että saaan väkisin jollailailla aivoni toimimaan sitten ainakin viimeistään kovan paineen alla rationaalisesti ja saada siitä euforiaa ja mielihyväää. Että äärimmäisesssä tilanteessa on pakko puhua itsensä ulos esiim.

Kunn aivot ei muuuten meinaa toimia muttta äärimmäisesssä paineesssa taas muuutamassa sekunissa keksiii selityksiä.

Vierailija
4/5 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kaipaan oikeinkirjoitusta provoihin.

Vierailija
5/5 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunn aivot ei muuuten meinaa toimia muttta äärimmäisesssä paineesssa taas muuutamassa sekunissa keksiii selityksiä.

Se on justiiin mielenkiintoista huomata itsessään näitä (kunhan itse kokee aidosti tilanteen olevan se etttä aivot ovat oikeasti selityksen velkaa) ja testata aivoja niin että miten aivot reagoi tietyissä tilanteissa jotta syntyy kuva ja käsitys siitä miten aivot toimii ja reagoi tietyntyyppisissä tilanteiissa ja miten niitä pystyy ehkä jopa opettamaan toimimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi