Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paine alapäässä??? Voiko olla suonikohju vai mitä :(((

Vierailija
09.08.2006 |

Niin,

eli mulla aika kova paine / kipu alapäässä. Neuvolaterkkari ei oikeen tiennyt mikä vialla (puhelimitse,ei siis päässyt katsomaan). Nyt sit kurkkasin alapäähän, toisessa häpyhuulessa verisuoni sinertää. Voiko olla siis suonikohju jo nyt heti alkuraskaudessa tulossa (rv 8) vai onko se vaan lisäntynyttä verenkiertoa alapään seudulla joka kuuluu asiaan ja joka saattaa hieman sattua/ aiheuttaa " paineen tunnetta" ?

Olisiko vastaavia kokeneita tai muuten asiasta tietäviä??

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin vetää suonta välillä sieltä. Mitä siis tarkoittaa????Vaivaako nyt läpi elämän aina? :((((

Vierailija
2/11 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turvoksissa ja välillä tuntuu et koko värkki tipahtaa pois. Pakko koko ajan pitää alushousuja jalassa, muuten tuntuu todella inhottavalta...

Toivottavasti häviävät synnytyksen jälkeen!

-2-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en kahvipöydässä alapään suonivedoista puhu..Siis mulla vetää niinku suonta aina virtsatessa (ei aina, mutta joskus siis) ja hirveetä. Onko se siis nyt ainiaan vaiva, jos alkoi synnytksen jälk.?

Vierailija
4/11 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten joudun nyt vaan kärsimään niistä " kivuista" :(

-2-

Vierailija
5/11 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapäästä tutkiskellut, mutta mahdollisesti niitä siellä on. Ainakin reipas painon tunne vaivaa silloin tällöin. Rv 8 en tiedä, mutta kohtuu aikaisin minulla alkoi, ainakin siinä rv14-15. Tuolloin ei ollut edes paljon paino noussut, mutta kroppa vain alkoi muuttumaan..

Toinen raskaus ja hoikka ihminen ja komeat suonikohjut pohkeissa

Vierailija
6/11 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin (aamu)rakastelun jälkeen vaivaavat. Onko muilla sama kokemusta? Ei kai niille mitään voi, jalat ylös ja lepoa vaan aina kun mahdollista.

Vierailija
7/11 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan hävetti mennä synnyttämään.

Vierailija
8/11 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

häppäreissä raskaana ollessa.

Ja tiedoksi sille jolla vetää suonta...suonenvedolla (lihaskramppi) ja suonikohjuilla ei ole mitään yhteyttä toisiinsa.

Vierailija
9/11 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ei vaadi sitä että vauva painaa yms. , vaan voivat alkaa vaivat heti alkuraskaudesta. Äitini kertoi sen olleen ensimmäinen raskausoire nuorinta veljeäni odottaessa.

Vierailija
10/11 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niille mitään tehdä, mutta voin lohduttaa että mulla hävis kaikki paineet synnytksen jälkeen ja värkki entisellään

Vierailija
11/11 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tuli ekassa raskaudessa joskus rv 20 tienoilla mutta tokassa jo heti alussa. Ovat ikävä vaiva mutta häviävät itsestään jonkin ajan päästä synnytyksestä. Mitään " lääkettä" ei vaivaan ole, ja neuvolalääkäri kertoi, ettei tiedä kellekään näitä jääneen.