Kamalin kokemasi tilanne
Millaisia kamalia tilanteita olette joutuneet todistamaan tai kokemaan elämässänne.
Itselläni kauhein tilanne elämässäni on varmasti ollut, kun löysin oman silloisen poikaystäväni hirttäytyneenä. En osaa oikein vieläkään käsitellä koko näkyä ja tilannetta vaikka tapahtumasta useita vuosia aikaa.
Kommentit (16)
Kun isäni tuli hakemaan minua koululuokasta kesken tunnin ja kertoi äidin kuolleen kolarissa. Olin yhdeksän vuotias. Aikaa tästä melkein 50 vuotta mutta muistan kaikki yksityiskohdatkin tilanteesta.
Hirttonarun jäljet isäni kaulassa ruumishuoneella.
Äitini kuoli äkillisesti ollessani 9-vuotias.
Nämä kuolemat on kyllä paljon hirveämpiä kuin omani :(
Mutta se kun ystävän mies yritti kaatokännissä raiskata minut, kun olin nukkumassa heidän vierashuoneessaan.
Se kun olin joku 12-vuotias ja piti soittaa ambulanssi, koska isä oli ottanut kasan unilääkkeitä eikä herännyt vaikka kuinka yritin häntä herätellä.
Tein abortin rv21+, synnytin kuolleen, pienen vauvan.
Vierailija kirjoitti:
Tähän oli siis varmaan tyyliin joku seulontaperuste? Huhhuh silti.
Raiskausyritys parikymmentä vuotta sitten. Sen yrittäjä oli ihan kantasuomalainen naimisissa oleva mies, joka jostain syystä oli saanut päähänsä, että haluan lähempää tuttavuutta kanssaan. Toinen tilanne (en osaa päättää, kumpi on kauheampi) on se hetki, kun parhaan ystäväni isä soittaa minulle, ja kertoo ystäväni kuolleen äkillisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän oli siis varmaan tyyliin joku seulontaperuste? Huhhuh silti.
Hermoputken sulkeutumishäiriö, joka esti aivoja kehittymästä. Sikiö näytti aivan terveeltä, pieneltä vauvalta. Oli kamalaa synnyttää, pidellä haurasta vauvaa, tuntui kuin olisi menettänyt rakkaan lapsensa ennen kuin hän ehti avata silmiäänkään. Vaikka eihän vauva olisi saanut syntyessään elämää, siltä se vain tuntui. Aloimme kuitenkin pian yrittää uutta raskautta ja saimme myöhemmin kolme tervettä lasta.
Isäni kuolinvuoteella. Oli varmaan 45-kiloinen, jos sitäkään. Tuska tuli siitä, että oli aina ollut tukenani. Haimasyöpä vei kuusikymppisenä.
Toinen tapahtuma, joka on piirtynyt mieleen: ystäväni äiti oli ryypännyt pari viikkoa ja tämä aikoi ampua "kaikki". Oli löytänyt edesenneen miehensä metsästyskiväärin ja emme voineet olla varmoja panoksista.
Onneksi tilanne laukesi muuten kuin aseen laukaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen katoaminen ulkomailla vieraassa kaupungissa noin 15 minuutiksi. Onneksi löytyi noin nopeasti, mutta oli kyllä pitkä aika.
Mulla sama. Asuimme Yhdysvalloissa ja 3v tyttäreni katosi vartiksi puistossa. Aiemmin samana vuonna oli Madeleine kadonnut. En ikinä unohda mieheni karheaa ääntä kun hän huusi puiston toiselta laidalta, että soita 911. Soitin ja muistan sana sanalta sen keskustelun ja myös sen helpotuksen, kun tyttäreni löytyi.
Vierailija kirjoitti:
Menetin neitsyyteni vasta 25-vuotiaana.
- kiltimpi mies
Olen pahoillani, että neitsyytesi menettäminen on ollut kamalin elämässäsi kokemasi tilanne. Raiskattiinko sinut?
Lapsen katoaminen ulkomailla vieraassa kaupungissa noin 15 minuutiksi. Onneksi löytyi noin nopeasti, mutta oli kyllä pitkä aika.