Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä saa pesupusseja, jotka kestävät 60-90 asteen pesun?

Vierailija
06.03.2021 |

Ainoa paikka mistä kyseisenlaisen tuotteen olen löytänyt on Kärkkäisen verkkokauppa, mutta sieltä en haluaisi tilata. Esim. Tokmannilla on vain 40 asteen kestäviä pesupusseja. Prismassa on kyllä 90 asteen pesupusseja, mutta liian pieniä. Tarvitsen ison pussin, jossa voi pestä myös puseroita ja toppeja.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mä en ole koskaan edes katsonut lämpötiloja. Olen ostanut pesupusseja useammasta paikasta, ja kaikki ovat kestäneet 60 asteen pesun ihan helposti. Halvimpia mahdollisia olen ostanut. 90 asteen pesuohjelmaa en tosin käytä koskaan pyykin pesemiseen. Sehän on jo lähellä kiehuvaa vettä.

Vierailija
2/11 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ole edes tiennyt, että eivät muka kestäisi. Hyvin on kaikki kestäneet 60-90 asteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ennen edes tiennyt, että pesupusseissa on lämpötilat. En tiedä, mikä suositus omissa pusseissani on, mutta olen pessyt 60 asteessakin. Pussit eivät ole menneet miksikään. 

Vierailija
4/11 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Sini-pesupusseja ja olen pessyt 90-asteen ohjelmalla, ovat kestäneet. 

Paita mahtuu hyvin. 

https://sinituote.fi/?s=pesupussi

Aikaisemmin minulla oli myös Jyskistä ostettuja reilun kokoisia pesupusseja, mutta niistä hajosivat vetoketjut muutamassa pesussa, joten en osta enää uudelleen. 

Vierailija
5/11 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/11 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole koskaan pesupussien lämpötiloja katsonut. Olen pessyt 60 asteessa, hyvin ovat kestäneet.

Vierailija
7/11 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on ollut aika ajoin hyviä nailon pesupusseja. Pakkauksessa yleensä 2-3 kpl erikokoisia pusseja.

Eikä ole maksanut paljon, eli pakkaus n 3e.

Sukat, sukkahousut, alkkarit, rintaliivit on ne joihin olen käyttänyt pesupusseja. Joskus tietyt kaulahuivit/ liinat.

Pussit ovat kestäneet vuosia 30- 60 asteen pesut.

Vierailija
8/11 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pessyt pesupusseissa vain rintsikoita 30 asteessa. Enpä ole edes siis tullut ajatelleeksi asiaa. Mutta eikö ne pesupussit oo aina polyesteriä, mikä ei tosiaan kestä mitään korkeita 90 asteen pesulämpötiloja?

Vierailija
9/11 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkkaa itse kalastajalangasta. Se kestää 60 asteista pesua ja kurekujalla kiinnitys. Riittää kun osaa tehdä ketjusilmukoita. 

Vierailija
10/11 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on Sini-pesupusseja ja olen pessyt 90-asteen ohjelmalla, ovat kestäneet. 

Paita mahtuu hyvin. 

https://sinituote.fi/?s=pesupussi

Aikaisemmin minulla oli myös Jyskistä ostettuja reilun kokoisia pesupusseja, mutta niistä hajosivat vetoketjut muutamassa pesussa, joten en osta enää uudelleen. 

Kiitos. Laitan tilaukseen. Kestää näköjään ohjeen mukaankin 90 asteen pesun.

ap

Vierailija
11/11 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen vaatteet pesukoneessa enkä missään pussissa