Olisiko teille miehen ruma pukeutuminen erokriteeri?
Mies peri isältään hänen vaatteitaan. Luulin, että otti ihan vain muistoksi, mutta järkytyin kun hän ilmoittikin laittavansa ne päälle. Häkkinen -99 T-paitaa ja McLaren-huppari ja isänsä vanhat verkkahousut. Näillä kävi eilen auton tankkaamassa. En ole saanut koko yönä nukuttua kun mietin kuinka junttimaiselta se näyttää. Neuvoja?
Kommentit (16)
Sellaisia ne miehet ovat. Ei se siitä muutu.
Mikä tahansa on erokriteeri. Varsinkin väärät vaatteet.
Ei.
Paitsi jos ”ruma” tarkoittaisi jotain äärioikeiston ja persujen iskulauseita ja hakaristejä. Mutta tällöinkäön ei oikeasti olisi kyse pukeutumisesta sinänsä, vaan siitä, millaista ajatusmaailmaa se pukeutuminen heijastaisi. Rasistiset ja misogynistiset ”vitsit” menevät samaan kategoriaan.
Muuten mun mielestä pukeutumisesta ja ajatuksista keskustellaan, muttei niitä voi toisen puolesta rajata.
Ei kai niillä nyt ihmsten ilmoille tarvi mennä. Voihan sitä muistella kotona tai mökillä. Tuntee nyt varmaan olevansa lähellä isäänsä. Minä kyllä ymmärrän. Mutta ei kadulle,
Kuka noit persuja aina tuo esille. Mistäs ne tähänkin taas keksit.
En mutta kaksi suhdetta olen jättänyt siihen että toinen lopetti salilla käymisem ja alkoi lihomaan ja siihen että toinen alkoi kaljuuntumaan.
Vierailija kirjoitti:
En mutta kaksi suhdetta olen jättänyt siihen että toinen lopetti salilla käymisem ja alkoi lihomaan ja siihen että toinen alkoi kaljuuntumaan.
Ok. Miss Täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Paitsi jos ”ruma” tarkoittaisi jotain äärioikeiston ja persujen iskulauseita ja hakaristejä. Mutta tällöinkäön ei oikeasti olisi kyse pukeutumisesta sinänsä, vaan siitä, millaista ajatusmaailmaa se pukeutuminen heijastaisi. Rasistiset ja misogynistiset ”vitsit” menevät samaan kategoriaan.
Muuten mun mielestä pukeutumisesta ja ajatuksista keskustellaan, muttei niitä voi toisen puolesta rajata.
Yksi erokriteeri on se että loukkaantuu "misogynistisista" tai "rasistisista" vitseistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ruma pukeutuminen tuntuu niin isolta ongelmalta, että pitäisi erota, ei ole realistista käsitystä siitä miten paljon pahempia miesongelmat yleensä ovat. Olisin ihan tyytyväinen, jos tuo on suurin valittamisen aihe.
Ai miesongelmat? Eli kaikki ongelmat on taas vaihteeksi vain ja ainoastaan miesten vika ja miehistä lähtöisin.
Mitä mieltä olette naiset urbaani camo housuista miehellä sekä hihattomasta paidasta? Silmillä huoltsikan nopeet lasit?
Ei erokriteeri, mutta kyllä syy olla aloittamatta seurustelua.
Yleensä se on karsintakriteeri ennen kuin seurustelu alkaa. Se tietysti on hankalaa, jos tyyli muuttuu (tai ei lainkaan päivity) ajan kuluessa.
Onhan se toki aika tärkeää voida katsoa kumppaniaan ihaillen ja haluten. Tosin täytyy myöntää, että itse päädyin parisuhteeseen miehen kanssa, joka pukeutuu huonosti. Näin hänet aika varhaisessa vaiheessa ilman paitaa ja se kroppa on täydellinen. Sellainen piilotettu aarre. Mies ei itse sitä tajua edes, että jos olisi pukeutunut paremmin, olisi ollut haluttava erittäin monen naisen silmissä.
Kyllä mielestäni aikuisen ihmisen tulee osata pukeutua siisteihin vaatteisiin, joten kyllä tuommoiset kuvailemasi vaatteet ja kaikki rikkinäiset, likaiset, huonosti istuvat vaatteet ovat turn off.
Jos ruma pukeutuminen tuntuu niin isolta ongelmalta, että pitäisi erota, ei ole realistista käsitystä siitä miten paljon pahempia miesongelmat yleensä ovat. Olisin ihan tyytyväinen, jos tuo on suurin valittamisen aihe.