Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies!

Vierailija
05.03.2021 |

Oletko tissimies, pyllymies vai jotain muuta?

Mies!

Vaihtoehdot

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä yksinään hyvät tissit eikä perse vaan kokonaisuuden pitää olla kunnossa siis sellanen sopusuhtainen kroppa. Mieluiten sopivasti kurvikas eli sopivankokoiset tissit ja perse ja kapea vyötärö mutta ihania on kanssa sirot keijukaismaiset joilla on olemattomat tissit ja pikkuruinen peppu ja myös sellaset runsasmuotoiset naiset joilla on tissejä ja persettä vaikka muille jakaa. Sopusuhtainen kroppa on mulle se juttu. Molempia tulee siis kateltua tissejä ja persettä mutta myös sääriä ja vyötäröä.

Vierailija
2/12 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan mies on tissimies, hänen kaverinsa on pyllymies.

Ensin mainittu pitää kyllä pyllyistäkin, muttei kiinnittä niihin yhtä paljon huomiota.

Kaverinsa valitsee pienirintaisia naisia.

Joku väitti kaikkien miesten olevan sekä että.

Ei siis pidä paikkaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä yksinään hyvät tissit eikä perse vaan kokonaisuuden pitää olla kunnossa siis sellanen sopusuhtainen kroppa. Mieluiten sopivasti kurvikas eli sopivankokoiset tissit ja perse ja kapea vyötärö mutta ihania on kanssa sirot keijukaismaiset joilla on olemattomat tissit ja pikkuruinen peppu ja myös sellaset runsasmuotoiset naiset joilla on tissejä ja persettä vaikka muille jakaa. Sopusuhtainen kroppa on mulle se juttu. Molempia tulee siis kateltua tissejä ja persettä mutta myös sääriä ja vyötäröä.

Hyvin sanoit tuon keijukaismaiset, sellaset on minun mieleen

Vierailija
4/12 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luonnemies. Pinnallisuus voi tarjota hetken mielihyvää muttei syvempää suhdetta

Vierailija
5/12 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllymiehiä ollaan!

Vierailija
6/12 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät sirot sääret, paksut kiinteät reidet, iso pyöreä pysty perse, kapea vyötärö, litteä vatsa ja runsaat kiinteät rinnat... AAAAHH!

Vierailija
7/12 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkät sirot sääret, paksut kiinteät reidet, iso pyöreä pysty perse, kapea vyötärö, litteä vatsa ja runsaat kiinteät rinnat... AAAAHH!

👍, ensimmäinen tissimies löydetty.

Vierailija
8/12 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissimies. Tulispa taas kesä ja hikiset tissivaot.

Vierailija
9/12 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä, tykkään katsella ja hyväillä sekä tissejä että pyllyjä. Kokonaisuus ratkaisee, sekä pienet että isot kurvit voivat olla kauniita ja puoleensavetäviä.

Vierailija
10/12 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehdottomasti tissimies.

Ei ole niin väliä onko pienehköt tai suurehkot, ne on aina ihanat. Kiva nuoleskella ja puristella.

Vierailija
11/12 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bebaäijä ehdottomasti!! Pienellä vaimollani on kiinteä, pyöreä peppu ja hoikka vyötärö niin saa ison äijän kunnon kiimaan! Näkymät on upeat takaapäin pannessa.

Vierailija
12/12 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kädessä perse ratkaisee aina, onko nainen seksuaalisesti haluttava vai ei. Pyöreä, mieluiten iso peppu ja isot tissit on preferenssi, iso peppu ja pienet tissit menee myös, mutta lättäpepusta en valitettavasti viehäty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän