Testi negaa vaikka menkat 3pv myöhässä :O
Ennen niin säännölliset.. mitäs tämä nyt on? Alkaako mulla muka ikä jo painamaan päälle kun muutama vuos enää 30 ;)
Täytyy kai testata viikon päästä uudelleen jos menkat ei ala.. Vai mitä pitää tehä sos ei ole raskaana eikä tule menkkoja?? Mistä voi johtua?
Kommentit (4)
Säännöllisen kuukautiskierron omaavillekin tulee joskus heittoja. Esim. helle saattaa sekoittaa hormoneita, samoin stressi ja tosi monilla just se, että kun odottaa, että olisi raskaana...
Toivottavasti saat plussata pian!!!
vaihtelee yksilöittäin ihmisillä, voipi olla ettei sitä vain ole vielä " erittynyt" tarpeeksi jotta raskaus näkyisi.
saattaa tietysti olla että jännität mahdollista raskauttakin jonka takia menkkoja ei näy kuka tietää???
+ onnea kuitenkin kovasti
Täytyy ihan rauhassa odotella :)
Tosiaan tämä on ihan yllätys jos olen raskaana. Iloinen sellainen. Mutta siis kuukautiset kun eivät alkaneetkaan ajallaan niin ensimäisenä mahdollinen raskaus tuli mieleen ;) Stressostä vois muuten myös johtua tää poisjäänti.. Tosin imetänkin vielä vajaa puoltoistavuotiasta veitikkaa, että kai sekin voi näitä hormonihäiriöitä teettää.
Saas nähdä kuinka akan käy! Jänskää :D
silti olleet 2 kertaa myöhässä 4-5 päivää, vain ja ainoastaan sen takia kun olen odotellut olevani raskaana, eli ajattelen että myös psyykkinen toiminta vaikuttaa hoormoonitoimintaan, mene ja tiedä sitten.
Keuhkokuumeen vuoksi kuukautiset jäivät pois kokonaan yhden kierron, jonka jälkeen palautuivat taas normaaliksi. Muutaman päivän heitto on aika normaalia vaikka olisi säännöllinen kierto, toivotaan kuitenkin että sinulla olisi sitä oikeaa myöhästymistä, eli plussa onnea!