Pidättekö Dr. Philin vaimoa kauniina? kuva aloitusviestissä
Kommentit (20)
Ei ole kaunis. Yrittää kovasti olla.
Miehekkäät kasvonpiirteet. Meikki on ainoa naisellinen asia hänen kasvoissaan. Näen tuollaisen esittämisen läpi.
Kuva on niin blurrattu että näkyy vaan suu ja silmät.
Se on aina niin noloa, kun Phil antaa vaimolleen ohjelma-aikaa ihmeellisten kosmetiikkatököttien mainostamiseen. Siis Phil, koulutettu mies.
Onpa retusoitu kuva.
En pidä kauniina. Liian maskuliiniset piirteet.
No ei hän mikään kaunis suinkaan ole. Pienet silmät syvällä päässä ja maskuliiniset piirteet. Hiukset on ihanat, jos omat, ja hampaat huollettu. Meikki onnistunut melkein aina, ja todella huoliteltu kaikin puolin. Tyylikäs ja nuorekaskin ikäisekseen. Tuo nainen tekee paljon töitä ulkonäkönsä eteen, ja se näkyy. Mutta oiskohan kuitenkin jo liian ulkonäkökeskeinen ja voisi hieman löysätä pipoa sen suhteen? Vai antaako kotioloissa itsensä näyttää meikittömältä tavikselta verskoissaan, enpä usko.
Mun mielestä näyttää hyvältä, itsestään huolta pitävältä naiselta. Ei toki mikään maailmanluokan kaunotar mutta ei tarvitsekaan olla.
Mun mielestä hän näyttää aika muoviselta ja leikellyltä, mikä ei miellytä koskaan omaa silmääni.
No on sata kertaa kaunimpi kuin esim. minä ;)
Vierailija kirjoitti:
Näyttää ihan mieheltään.
Mieskin on hyvännäköinen =)
Vierailija kirjoitti:
Miehekkäät kasvonpiirteet. Meikki on ainoa naisellinen asia hänen kasvoissaan. Näen tuollaisen esittämisen läpi.
Onko siis oikeasti mies, joka vain esittää naista :O
Itse uskon, että täällä on huonoitsetuntoisia kommentoimasta. Miksi ei voi sanoa kaunista kauniiksi? Eihän se tarkoita että olisi kaikkein kaunein, tai olisi jonkun muun kauneudesta pois.
Älkää olko ilkeitä, kaikki on kauniita omalla tavallaan <3
Vierailija kirjoitti:
Se on aina niin noloa, kun Phil antaa vaimolleen ohjelma-aikaa ihmeellisten kosmetiikkatököttien mainostamiseen. Siis Phil, koulutettu mies.
Ei se vaimo ole siellä vain kosmetiikan takia. Koko Dr Phil ohjelma tosi paljon ajaa tietynlaista agendaa. Sillä laillahan nykyään saa katsojia, menestystä, rahaa. Dr Philin agenda on aikalailla sama feministi-mukaliberaali-mukaempaattinen-piilotuomitseva agenda kuin mitä nykyään on vallalla kaikissa "moderneissa suvaitsevaisissa auttavaisissa" piireissä. Eli kontrolloiva kaunainen naispsykopaatti agenda. Joten tietysti siellä pitää näyttää toisinaan Dr Philin vaimoa, vaikkei sillä vaimolla mitään käytännön virkaa siellä olekaan. Sillä on siellä se kaikista tärkein eli agendavirka, imagovirka.
Tuo ei ole hyvä kuva, olen nähnyt hänet tv:ssä ja on kyllä naisellinen ja kaunis, ei mitään miehekästä.
Selvästi panostaa ulkonäköön ja laitettuna näyttää ihan kauniilta, vaikka on piirteiltään aika vaatimaton. Pienet silmät lähellä toisiaan on suurin ulkonäkövirhe hänen kasvoissa ja sille ei voi muuta tehdä kuin meikillä yrittää vaikuttaa.
Onhan tuo nyt ihan kaunis, kun on niin muokattu ja laitettu, tehnyt kyllä kaikkensa ulkonäön eteen. Varmaan luonnontilassa ja ennen operaatioita aika tavallinen.
En avaa linkkiä, mutta tiedän tarkkaan, miltä näyttää.
Keskittyy ulkonäköönsä todella paljon. Minusta hän on pinnallinen.