Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HIUSTENHOITOAINE, joka avaa takut - eikö niitä enää myydä?

Vierailija
05.03.2021 |

Aikoinaan oli Wellan Lifetex balsami, markettuote, ja toimi tosi hyvin. Huuhdellessa tuli silkoista jälkeä. En tiedä, miksi sekin hyvä tuote piti poistaa markkinoilta. Nykyään saa aina pesun jälkeen availla takkuja. Monia tavisbalsameita olen kokeillut. Vinkkejä? Ei mielellään kovin kallista.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta joku hiuksiin jätettävä suihkehoitoaine. Sillä aukeavat takut.

Vierailija
2/15 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska monet vierastavat silikonia hoitoaineissa. Olen huomannut saman, itsekin tykkään silikonipitoisesta hoitoaineesta ja hiukset ovat silloin paljon helpommin harjattavissa. Mulla on nyt joku euron Sunsilk, ostin minimanin tarjouksesta. Se on ihan ok. Lisäksi käytän hiusöljyä kosteisiin hiuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän lapsille tarkoitettua XZ Muumi selvityssuihketta. Hyvin toimii.

Vierailija
4/15 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska monet vierastavat silikonia hoitoaineissa. Olen huomannut saman, itsekin tykkään silikonipitoisesta hoitoaineesta ja hiukset ovat silloin paljon helpommin harjattavissa. Mulla on nyt joku euron Sunsilk, ostin minimanin tarjouksesta. Se on ihan ok. Lisäksi käytän hiusöljyä kosteisiin hiuksiin.

Eikö tukka lättäänny nopeammin, varsinkin nyt pipon alla?

Vierailija
5/15 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavisbalsamit eli ruokakaupastako saatavat? Eihän niistä ole mihinkään. Varsinkin pitkähiuksisen kannattaa ostaa kampaamokaupoista hoitoaineet.

Vierailija
6/15 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän lapsille tarkoitettua XZ Muumi selvityssuihketta. Hyvin toimii.

Tämän puolesta liputan. Selviää niin lasten pipojen alla vanuttuneet kutrit ku äidin viini-illan jälkeiset rastat.

Vierailija
7/15 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

XZ Kauraöljynaamio on jumalten lahja! Ei sisällä silikonia!

Minun ei tarvitse nykyään enää edes harjata hiuksia, koska ovat niin pehmeät ja sileäpintaiset, että eivät takkuunnu. Mulla on tosi kuivat luonnonkiharat.

Vierailija
8/15 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavisbalsamit eli ruokakaupastako saatavat? Eihän niistä ole mihinkään. Varsinkin pitkähiuksisen kannattaa ostaa kampaamokaupoista hoitoaineet.

Ei mitään eroa. Rahanhaaskuuta nuo kampaamotuotteet. Markettituotteet ovat loistavia, täytyy vain osata valita ne oikeat. - Pitkähiuksinen

Vierailija
9/15 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/15 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tukka lättäänny nopeammin, varsinkin nyt pipon alla?

No ei mulla oikeastaan, kun on sen verran pitkät hiukset etten pidä kauheasti auki kun käyn ulkona, ovat tiellä :D Yltää pyllylle. Ehkä lyhyemmillä hiuksilla on enemmän sitä ongelmaa? Ja hiusöljyllä ei tule mitenkään rasvainen tai lattea tukka, päinvastoin. Maksoin omastani 25e ja se toimii tosi hyvin, ei vaan pidä laittaa liikaa.

Vierailija
11/15 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten saatte hiukset takkuun. Voiko joku selventää miten tämä prosessi tapahtuu?

Vierailija
12/15 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten saatte hiukset takkuun. Voiko joku selventää miten tämä prosessi tapahtuu?

Ei me saadakaan. Menevät ihan itsestään, kun tarttuvat toisiinsa.

Samalla tavalla kuin vaikka langat menevät sotkuun.

Vierailija
13/15 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonokuntoiset hiukset? Pesu (ja hoito) liian harvoin?

Vierailija
14/15 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä! 

ap

Vierailija
15/15 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonokuntoiset hiukset? Pesu (ja hoito) liian harvoin?

Kihartuvissa hiuksissa on erilainen rakenne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä