Kuinka turvallinen Tori-tili on maksutietojen ym. lähettämistä varten?
Kommentit (17)
Mitä haittaa siitä on vaikka sun tilinumero leviäisi vaikka pitkin nettiä. Eihän sillä voi maksaa, ottaa vastaan vaan.
Tilinumerollasi ei voi tehdä mitään hallaa.
Pelkäätkö, että joku kaappaa tilisi jos saa tilinumeron tietoonsa?
Tietääkö joku onko turvallinen tapa lähettää tietoja?
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku onko turvallinen tapa lähettää tietoja?
Kun kyse ei ole mistään varsinaista salassapitoa vaativasta asiasta, niin kyllä on ihan tarpeeksi turvallinen.
Nimi, osoite, puhelin ja tilinumero on yhteensä jo aika paljon tietoa ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Nimi, osoite, puhelin ja tilinumero on yhteensä jo aika paljon tietoa ihmisestä.
Olet valmis ko. tiedot lähettämään jollekin randomille mutta olet huolissasi siitä ettei ne paljastu muille randomeille? Olet pöljä.
Minua yritettiin huijata, poliisi sanoi, että ainoastaan käteiskauppaa. Niillä huijareillahan on feikkisivuja, ja näyttää, että olisivat maksaneet, hakevat tavaran, mutta rahaa ei sitten koskaan tullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minua yritettiin huijata, poliisi sanoi, että ainoastaan käteiskauppaa. Niillä huijareillahan on feikkisivuja, ja näyttää, että olisivat maksaneet, hakevat tavaran, mutta rahaa ei sitten koskaan tullutkaan.
Sehän nyt on päivänselvää, että vain käteiskauppaa ja kasvokkain.
Itseäni kaduttaa suuresti, että annoin tilitietoni työnantajalle. Nykyään se kiusaa minua kerran kuussa laittamalla rahaa tililleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalliiksi tulee käydä omakätisesti noutamassa vaikka joku 20 euron tuote 300 kilometrin päästä. Verrattuna siihen, että vaan maksaisi postimaksun.
Järkevä ihminen suhteuttaa riskien torjuntaan käytettävät resurssit siihen, että mikä on riskin realisoitumisen todennäköisyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myyjälle tilikaupassa ei ole mitään riskejä, joten osa ei suostu myymään käteisellä.
En osta sellaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän hönö!
Ihan normaali on.
Katso hiukan että on asiallinen ostaja, älä mee kaikkien kelkkaan.
Tilitietoja ja osoitteita varten se on turvallinen. Jos sanotaan siirry tänne ja kirjaudu pankkitunnuksilla tai anna luottokorttinumero se on huijaussivu. Tilinumerolla ei voi muuta tehdä kuin laittaa rahaa tilille, ei sillä pysty tiliä tyhjentämään.
Siis tuo viestipalvelu tms.