Tekisinkö hiihto- vai kävelylenkin?
Vapaapäivänä lähden ulkoilemaan, mutta en osaa päättää, tunnin kävely vai pyolen tunnin hiihto? Antakaapa näkökulmaa, kumman valitsen.
Kommentit (7)
Hiihto tiätty. Kivempaa ja monipuolisempaa kropalle. Kaloreitakin palaa enemmän (jos sillä merkitystä).
En ole hiitänyt sitten vuoden 1977 jälkeen.Elämäni matkaallani kuljetanut sukset,monot ja sauvat mukanani kuloinkin asuma paikaani.Ruuhka vuodet oli ymm.Nyt olen katselut ihmisten ila hiihtää,kävely reiteilläni,kun hiihtäjät menossa metsään laduille lähiöni ,jossa asun. Olen saanut monot tuotua eteiseen ja luistimetkin. Tarvitsin sen takapuoleen potkija semparin:Mene yksin voi tehdä asioita yksin.Jos ympäristöäsi ei kiinosta ulkoilu,ei kävely,ei hiihto? Kävelen eli kuljeskelen kyllä paljon päivtäin säällä kuin säällä läpi vuoden aikojen!Mikä estää minua? mikä? Monet jalkaan ja metsä ladulle heti..Seuraava päivä luistimet jalkaan ja lähiön kentälle luistelee.Kaiki on minusta itsestä kiinni.Kuten sinusta joka mietii hiito,mennäkö vai ei?
Omalla asuinpaikkakunnallani ei ole enää kuin yksi vaihtoehto.
Kiitos vastanneille, hiihtämään siis,
Ap
Kannattaa kyllä katsoa ladun kuntoa. Sulaneen lumen alta on paljastunut kaikki lumelle laskeutunut hiekkapöly yms. moska, joten voi mennä sukset pilalle.
Hiihto tietenkin, kun vielä voi.