Vaimo pukeutuu liian seksikkäästi
Tervehdys! Onko ookoo että vaimo (31v) laittaa aina töihin lähtiessään pienimmät stringit mitä kaapista löytyy ja tiukimmat housut mitä on? Rintaliivitkin on sellaista mallia että kumartuessaan ihan varmasti näkyy kaikki. Ollaan oltu yli 10 vuotta yhdessä ja alusta asti on pukeutunut noin mutta viime aikoina vasta huomasian asian.
Kommentit (14)
Ensinnäkin, nainen yksinkertaisesti ei voi pukeutua LIIAN seksikkäästi. Nauti, kun kerran on noin upea nainen sinulla - eikä ole pois mistään jos muutkin vähän saavat katsella. Luultavasti vaimosikin siitä nauttii ja saa hyvälle mielelle.
Luultavasti toimari tai joku muu köyrii vaimoasi päivän aikana...
Et taida olla kovin kiinnostunut vaimostasi, jos nyt vasta huomasit.
Eikö vaimo laita mitään paitaa ylleen, jos kerran rintaliivit näyttävät kaiken?
Minunkin työkaverin seksikäs pukeutuminen aiheuttaa minulle tunteita mitä meinaa tuleman, ollaan kahdestaan tiimitöissä muutamia kertoja viikossa, pukeutuu silloin "paremmin".
Vierailija kirjoitti:
Minunkin työkaverin seksikäs pukeutuminen aiheuttaa minulle tunteita mitä meinaa tuleman, ollaan kahdestaan tiimitöissä muutamia kertoja viikossa, pukeutuu silloin "paremmin".
Oletteko Marsissa? Siellä ei ole koronaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko Marsissa? Siellä ei ole koronaa
Ei kun toimistolla
Kyllä vaimolla paita on mutta kun kumartuu niin nännitkin näkyy liivien läpi
Hurjaa touhua, teilläkään ei koronaa ole??
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla kovin kiinnostunut vaimostasi, jos nyt vasta huomasit.
Olisit käynyt Specksaversilla. Mistä sä tiedät että se pukeutuminen on ollut aina samanlaista, jos et sitä ole huomannut? Mutta hyvä jos sulla on tuollanen tilanne, arvostettavaa.
On ookoo. Ota kaikki ilo irti ajatuksesta että muut miehet kuolaa naises perään mutta sun kanssa se sängyssä on
Mies, 39
Paras noin hiki ei haise ja komia pimatsu sulla, pidä huolta ettei karkaa;)
Kyseessä on aikuinen nainen, miksi ei olisi ok pukeutua juuri niin kuin haluaa?