Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipide naapuruston pariskunnista

04.03.2021 |

olin kerran käymässä kirjastossa hetkeksi, jotta saisin itse tehdä molempia töitäni yhtaikaa: juurikkaiden kasvien analysointia sekä dollarin diskurssien yhdentämistä erillisistä pakkolomautuksista. siellä näin komean tarinan, joka avautui silmieni edessä. siinä kerrottiin tarinoita hevlsvetin, se kesti minuutin. kun yritin alkaa lukemaan diskurssien kvalititeettisiä agendaan liittyviä piirteitä, yllätyin, kun näin miten kertoja avasi todellisen potentiaalisen yöllisen laulunsa. siinä laulettiin silleen että OOOOO, JOO JO JOOO... en jaksanut kuunnella sitä räkättirastasmaista naista, joka kimitti kirkkaalla syyhyävällä äänellään, joten kävelin pois rauhallisesti, jotta saisin rauhaa jauhaa purkkaa, samalla kun aloin miettiä, miten vihtun vaikeeta on löytää mihin kasviryhmään tämä pikkukomentajajuurikas oikein kuuluu. en voinut enää maata kirjaston sohvalla tehtävieni parissa, minua kunmenkertaisesti ihmetytti pariskunnallinen parhaannäköinen seukkaaminen, jossa vapaus lopettaa tuomarillinen odottaminen on vaihtoehto. taidankin hitaasti ja vaivannäköisesti pohdiskella omia suhteitani, joissa totuudenomainen poliisi ei auta, jos sulho ei olisi nälkäinen omimaan pitkiä perusoikeudellisia oikeuksiani. kiukku johdatti minut ulko oven eteen, ja kurkistin vielä taakseni huutaen: "minä melkein pelkäsin tarinaasi, tekisi mieli hienosti kaataa kuusi kuvaa päällesi!" sitten poistuin tuosta ovesta mahtavasti, tyytyväisenä omaan suunnitelmaani potkaista sulhoistani presidentin lailla ulos kolmannesta kerroksesta, jotta aamuna saan kadottaa niitä murheita, joita jätkäpätkäpääni minulle yöhään aamulla viikolla toteutti minun pääni vauhdikseni

Mielipide naapuruston pariskunnista

Vaihtoehdot

Kommentit (3)

1/3 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkoa äskeiselle:

Kävin hetkeksi kirjastossa työskentelemässä molemmissa projekteissa samanaikaisesti: analysoin luomusta ja keräsin tarinoita upeista sävellyksistä. siellä näin kauniin tarinan, joka avasi silmäni. hän kertoi hevlsvetistä tarinoita, jotka kesti minuutin. Kun yritin aloittaa kurssin, olin yllättynyt saadessani selville, kuinka tarina ei näyttänyt yön todellista merkitystä. Lauloin todella OOOOO, JOO HORE JOOO ... En kuullut naisen huutavan kuin puhveli valkoisella äänellään, joten menin hiljaa ulos ja löysin hänet. turvallisuus katoaa, kun aloin miettiä, kuinka vaikeaa on löytää tämän pienen oikean johtajan verilinjat. Vastuuteni vuoksi en voinut kieltäytyä kirjaston tuolista, olin yllättynyt pariskunnan kauniista loukkauksista, koska vapauden valinta oli lopettaa tuomarin odottaminen. Voin itse asiassa olla hidas ja aktiivinen suhteessani, mikä ei auta rehellistä poliisia, jos morsian ei halua sinun olevan perusoikeuksiani pitkällä aikavälillä. Viha vei minut etuovelle, katsoi taaksepäin ja huusi: "Pelkäsin tarinasi, ehkä sinun pitäisi pudottaa kuusi kuvaa!" Sitten kävelin ulos ovesta onnellinen omalla suihkumenetelmällään. kolmannessa kerroksessa hallituksen puheenjohtajana päästäksesi eroon tänä aamuna herättämistäsi ongelmista,

Vierailija
2/3 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea, alku oli jo niin tylsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinan pääajatus: Ap:llä on jäänyt iltalääkkeet ottamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi