Mikä on sykkeesi kun kävelet
Kommentit (16)
Minulla oli 128. Olenko rapakunnossa? Ap.
Riippuu siitä, olenko muistanut ottaa magnesiumia, mutta 100-145. En ole tasaisessa maastossa mitannut noin pitkällä matkalla.
Vierailija kirjoitti:
Moni ei pysty kävelemään kuutta kilometriä tunnin aikana. Vai piditkö vain hetken 6km/h vauhtia yllä? Sillä on suuri ero.
Se onn niin pitään käynnissä kun olen elosssa.
100 ja noin 120 jos ylämäki tai tosi nopea tahti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni ei pysty kävelemään kuutta kilometriä tunnin aikana. Vai piditkö vain hetken 6km/h vauhtia yllä? Sillä on suuri ero.
Kävelin puoli tuntia 6km/h juoksumatolla. Syke kävi 128:ssa,ei ollut koko ajan.
Liikaa. Pumppu mennyt huonoon kuntoon ilmeisesti psyykenlääkkeiden vuoksi.
Pikku vinkki. Kannattaa nostaa nopeutta että joutuu hengittämään kovemmin ja hengästyy kunnolla ja yrittää pitää vauhtia yllä, jos ei lenkkeile usein niin ensin hakee kävelytekniikan.
Jos pohkeet kovenee niin hiljentään välillä reilusti ja rentouttaa. Taas nostetaan nopeutta.
Kun sykettä pitää korkealla ja hengästyy niin kunto kasvaa, rasva palaa.
Vierailija kirjoitti:
Liikaa. Pumppu mennyt huonoon kuntoon ilmeisesti psyykenlääkkeiden vuoksi.
Sinäpä sen sanoit. Ap.
Oli yksi pykälä ylämäkeä juoksumatolla tai kaltevuutta...
Tuo riippuu myös paljon siitä, mikä on maksimisykkeesi. 128 on ihan eri tasoa, jos maksimisyke on 200 kuin silloin, jos maksimisyke on 160. Sen takia on hassua vertailla kahden henkilön sykkeitä liikuntasuorituksessa, jos ei ole tietoa maksimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä surkeassa kunnossa, jos ei pysty kävelemään 6 km tunnin aikana jos olosuhteet ovat hyvät eikä tarvitse pysähdellä muun liikenteen takia.
Riippuu kuinka hyvä peppu edessäkulkevalla on.
t. setämies
Sykemittaridatan mukaan rauhallisen päivän korkein on hieman yli 100, 108. Eli kävely lienee noin 80-90 luokkaa.
Hlevtiin terveelliseltä se ainakin kuullostaa kun kaupassa huohottaen yrittää löytäää sitä sportttijuomaa sieltä hylllystä. "hei kaveri onks sulla kaikki ihan kondiksesssa?" "en mä mitäään kuolemassa ole, mä oon ihan kondiksesssa. hei otakko mut vastaan kun musta voimakkaaasti tuntuu siltä että kaadun tähän en mielellläni vaan väkisinin".
Noin 100.