Yle: Antti Tuisku antoi tuntemattomien ihmisten kosketella itseään – tienasi hämärästä keikasta vain 100 euroa
Antti Tuisku kertoo YleX:n haastattelussa, kuinka oli nuorempana bodypainting-poikana, jolloin tuntemattomat ihmiset saivat kosketella häntä.
Kommentit (5)
eikös se sen yksi biisi ole siitä miten möi peresettään vanhoille herrasmiehille jotta se voisi tarjota frendeileen kaikkea kivaa ja pääsisi poikakavernsa kanssa lomille etelään? varmaan tosi tapahtumiin perustuva.
Onko jotain uutta, että Tuiskulla on pää täynnä keltaista nestettä? Onhan se itse siitä ennenkin avautunut.
Vierailija kirjoitti:
Onko jotain uutta, että Tuiskulla on pää täynnä keltaista nestettä? Onhan se itse siitä ennenkin avautunut.
Sanoisin mieluummin että varsin tyhjäpäinen. Sen ei kannattaisi antaa ollenkaan haastatteluita.
– Faktahan on se, että kyllä todella monet ovet aukeavat edessäni. En minä ikinä sano kenellekään, että etkö tiedä, kuka mä olen, kun kaikki tietää, kuka mä oon. Tämmöinen Antti Tuiskun oman elämän vip-asia näkyy siinä, että kun olin toissa päivänä esimerkiksi koronatestissä niin että sen sijaan, että minä menen mihinkään yleiseen drive iniin tai muualle, niin koronatesti otetaan minulta siellä, missä minä olen, Tuisku kuvailee.
Hän mainitsee esimerkeiksi oman elämänsä vip-asioista myös sen, että tapaaminen Suomen kulttuuriministerin kanssa onnistui yhden sähköpostin jälkeen ja sen että hän saa aina baarista tai ravintolasta hyvän pöytäpaikan.