Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiapulaisen hinnat Tampereella? Esim. puolipäiväinen

Vierailija
04.03.2021 |

Vanhempani suunnittelevat talouttaan tuleville vuosille, erityisesti tilanteessa että toinen jäisi yksin. Silloin tarvittaisiin kotiapulaista. Lupasin tehdä alustavia laskelmia. Olisiko täällä tietävämmillä laittaa suuntaa-antavia arvioita tuollaisen palvelun kustannuksista? Työhön kuuluisi ruuanlaittoa, kaupassa käyntiä (ja/tai ruokatilausten tekoa), perussiivousta, hyväkuntoisen vanhuksen ulkoiluttamista ja lääkkeistä ymv. huolehtimista.

Jos jollain on antaa esimerkkihintoja, olen kiitollinen! Saa myös laittaa vinkkejä kilpailutukseen liittyen. Alustavasti mietin että yksityinen ammatinharjoittaja olisi mukavampi valinta kuin jokin alan yritys, mutta millaisia huonoja puolia siihen liittyy?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuspalveluihin yhteyttä.

Vierailija
2/3 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosittelisin että hakisitte suoraan omaa henkilökohtaista avustajaa, jos tähän riittää kriteerit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä suosittelisin että hakisitte suoraan omaa henkilökohtaista avustajaa, jos tähän riittää kriteerit.

Enpä usko että riittää, kun ihan vanhan ajan kotiapulaisesta on kysymys. Siis tilanteessa että vanhus asuu ja pystyy asumaan kotona, mutta ei jaksa tai halua huolehtia arjesta enää itse, ja pystyy palvelusta myös maksamaan. 

Jos tällainen apulainen olisi töissä esim. 4 h/pvä, 5 päivää viikossa, osaako täällä joku arvioida millaiset kustannukset voisivat olla kuukaudessa? Varmaan täällä on porukkaa joilla tällaisia apulaisia on, tai omilla vanhemmilla.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme