Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Eroon rahoista verkkokurssista (Maria Nordin)?

Vierailija
04.03.2021 |

Vai antaisko rahat vaikka naapurin marsulle?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhma!

Vierailija
2/10 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisvastuukeräys vois olla hyvä kohde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhma!

Hauska!

Vierailija
4/10 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin antaa mun rahat aloittajalle. Sait mut naurahtamaan ja kaiken idea kai on saada ihmisen olo keveäksi ja helpoksi, hetki kerrallaan. Onnistuit. Laitatko tilinumeron?

Vierailija
5/10 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin antaa mun rahat aloittajalle. Sait mut naurahtamaan ja kaiken idea kai on saada ihmisen olo keveäksi ja helpoksi, hetki kerrallaan. Onnistuit. Laitatko tilinumeron?

Kiitän!

ap

Vierailija
6/10 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta nyt pääsiäisenä olisi tulossa kuukautismunan maalauskurssi, jolla varmasti myös olisi mahdollisuus päästä rahoistaan eroon.

Vierailija
7/10 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria on salavarakas. Te ette tunne oikeaa Mariaa.

Vierailija
8/10 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon että se tarjoaisi joskus jonkin aikaa ilmaiseksi tuota kurssiaan niin skeptikot voisivat kokeilla ilman vaaraa. Tosin olisihan se liian noloa jos se auttaisikin johonkin, vaara sekin. Ei sitä ainakaan voisi tunnustaa kenellekään. Jos joku kokee noiden harjoitusten auttavan niin onko siinä jokin ongelma? Siis jokin muu ongelma kuin rahastusongelma, sehän tuli nyt selväksi että rahan pyytäminen ja ottaminen on synti.

Vierailija
9/10 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon että se tarjoaisi joskus jonkin aikaa ilmaiseksi tuota kurssiaan niin skeptikot voisivat kokeilla ilman vaaraa. Tosin olisihan se liian noloa jos se auttaisikin johonkin, vaara sekin. Ei sitä ainakaan voisi tunnustaa kenellekään. Jos joku kokee noiden harjoitusten auttavan niin onko siinä jokin ongelma? Siis jokin muu ongelma kuin rahastusongelma, sehän tuli nyt selväksi että rahan pyytäminen ja ottaminen on synti.

Ongelma on siinä miten hän niitä kursseja markkinoi. Ne on pseudotieteellistä huuhaata ja se pitää palveluntarjoajan tuoda ilmi. Jos joku subjektiivisella kokemuksellaan saa siitä hyötyä niin se on ok. Se hyöty mitä Nordinin hömpästä saadaan on plaseboa ja noseboa. Niiden hyödyllisyyttä ei ole kyetty todistamaan tieteellisesti millään fyysisillä indikaattoreilla. Tämä kaikki pitäisi reilusti tuoda ilmi niin sitten hänen toiminnassaan ei olisi mitään ongelmaa. Jokaisen ihmisen subjektiivinen kokemus on ihmiselle itselleen tärkeä ja se on arvokasta. Subjektiivisten kokemusten perusteella ei kuitenkaan voi myydä mitään toimivana juttuna massalle jos siitä puuttuu tutkimusnäyttö kokonaan.

Vierailija
10/10 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset panettelee, kun eivät malta parantaa itse itseään kaikista sairauksista.