Montako kertaa antaisit miehesi pettämisen anteeksi?
Kommentit (47)
Kerran voisin antaa anteeksi. Toki riippuu tapauksesta.
En kertaakaan. Olisi sen merkki, ettei mies rakasta, ja parisuhteessa haluan olla vain rakkaudesta.
Kolme kertaa annoin anteeksi. Nyt tiedän että jokainen pettää jossain vaiheessa. Ja siksi olen yksin loppuelämän.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin anteeksi kunhan kävisi st-testeissä
Mutta pitäisin huolen että hänen lähipiiri saisi tietää tapahtuneista
Se lähipiiri tietää asiasta kyllä ennen sinua.
En kertaakaan. Alkuaikoina kun keskusteltiin niin mies ei halunnut avointa suhdetta. Siispä ei muita.
Vierailija kirjoitti:
Kolme kertaa annoin anteeksi. Nyt tiedän että jokainen pettää jossain vaiheessa. Ja siksi olen yksin loppuelämän.
Minäkin tiedän. Ja olen onnellisesti avioliitossa. Elämä on helpompaa, kun ei odota muiden olevan yli-ihmisiä.
Mieheni pettämisen suorittaisin varmaan siis itse? Jos mies pettäisi, se olisi minun pettämistäni.
Voitko muotoilla kieliopillisesti ja tyylillisesti paremmin, rakas ap.
Oletko ikinä kuullut avoimesta suhteesta? Minulla on sellainen ja monella muullakin.
Ihmisen omistaminen yksinoikeudella on oksettavan pikkuporvarillista.
Rakkautta ei voi ostaa, estää eikä pakottaa. Se elää vain vapaana.
Jos pettämisellä tarkoitetaan seksiä, ei siinä ole mitään anteeksiannettavaa, kunhan ei tee sitä minun nähdeni. Pettäminen on elämän suola.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tiedän. Ja olen onnellisesti avioliitossa. Elämä on helpompaa, kun ei odota muiden olevan yli-ihmisiä.
Elämää on vielä helpompaa ilman miestä.
En kertaakaan. En vain voisi enää luottaa ihmiseen joka on jo pettänyt luottamukseni.
En kertaakaan. Pettämisessä on väärin se pettäminen, selän takana toimiminen. Jotkut pariskunnat voivat sopia vieraissa käymisestä, ja silloin on kyse eri asiasta. Mutta pettäminen, petos, se on yksiselitteisesti väärin. Luottamus menee lopullisesti, jos toinen näin toimii, eikä suhteella ole silloin tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja taas yhden kerran!! Sehän on sama kuin sanoisi "Vihaan sinua ja haluan satuttaa sinua. Katso nyt kuinka minulla on ottajia. Ole kiitollinen että tässä edes enää olen"
No niinpä taas yhden kerran. Asiat eivät aina ole niin yksinkertaisia. Ihmiset ovat vaan ihmisiä, ja virheitä sattuu kenelle vaan. Ei ole helppoa jäädä pienten lasten kanssa yksin, kun mies on käynyt vieraissa. Myös anteeksi voi antaa, puolin ja toisin.
Antaisin varmaankin aina anteeksi. No, siis riippuu varmaan kenen kanssa pettäisi. Sisareni tai jonkun alaikäisen, niin ukko saisi lähteä. Mutta tasaveroisen naisen kanssa joka haluaa omasta himostaan mieheni kanssa maata, niin varmaan aina. Mies on seksiaddikti ja toipuminen vie varmaan loppuelämän. Tärkeintä on, että näissä pettämisissä olisi aina pidempi väli ja että niistä opittaisiin jotain. Edellisistä kerroista opimme paljon ja teimme paljon yhdessä töitä suhteemme eteen. Nyt ei ole pettämisiä ollut muutamaan vuoteen. Toivottavasti ei vähään aikaan tulekaan, mutta mies on seksiaddikti niin pakkohan se on tiedostaa että niin voi käydä.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin aina anteeksi, ei se muna siitä kulu.
Niin, eihän kulu, mutta naisensa elämä kuluu, pettäjän kieroilun vuoksi hukkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en tiedä ja olen onnellisesti avioliitossa. En ole koskaan ketään pettänyt, enkä näe minkäänlaista tilannetta jossa pettäisin. En minä voi olla ainokainen tai mikään yli-ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ikinä kuullut avoimesta suhteesta? Minulla on sellainen ja monella muullakin.
Ihmisen omistaminen yksinoikeudella on oksettavan pikkuporvarillista.
Rakkautta ei voi ostaa, estää eikä pakottaa. Se elää vain vapaana.
Oksettavaa on ajatella että monogamia tarkoittaisi omistamista. Meillä suhteen molempi osapuoli on tässä ihan omasta halustaan. Kumpikaan ei omista toista, vaan tehdään valinta olla yhdessä ja elää näin. Emme koe tarpeellista kapinoida mitään käsityksiä pikkuporvarillisista vastaan.
Sukutuolitesti?