Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jo odotettu festarien peruminen alkaa
04.03.2021 |
Onko johonkin muka jo myyty lippujakin etukäteen?
Kommentit (4)
Monikohan lippujenostaja ”hyödynsi” sen että saa käyttää viime kesän lipun tänä vuonna
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joillakin festareilla on vielä ns. sisällä viime vuoden lippuja.
Kesällä varmaan rajoituksia höllennetään sen verran että heinä- ja elokuussa voidaan tapahtumia järjestää. En kyllä maksaisi mitään etukäteen jos ei ole varmaa että saa rahat takaisin jos perutaan.
Alue: Aihe vapaa
Artistien hankkiminen pitäisi olla jo käynnissä. Festarikesä peruuntuu suurimmilta osin. Kotimaisten artistien kanssa voidaan jotain festareita pitää jos tautitilanne laantuu.