Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivystäjä ei huomannut olkapäämurtumaa

Vierailija
04.03.2021 |

Kävin kolme viikkoa sitten terveyskeskuksen päivystyksessä, kun kaaduin. Olkapää kuvattiin muttei kuulemma ollut mitään pahempaa. Buranaa ja kolme päivää sairauslomaa. Tänään kävin uudelleen lääkärissä, kun kipu ei vaan lopu, ja hän katsoi kuvia ja sanoi, että selvä murtuma on. Nyt sain kuukauden sairausloman. Kannataisiko nostaa hoitovirhesyyte? Tässä välissä olen pari kertaa soittanut hoitajalle ja yrittänyt saada lääkäriaikaa muttei ole ollut tarpeellista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole röntgenlääkärin virhe.

Tuosta ei kai aiheutunut sulle mitään pidenpiaikaista ongelmaa, että tehtiin väärä diagnoosi. Mutta kannattanee silti ilmoitta tuo hoitovirheeksi.

Vierailija
2/4 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen lääkärin, joka ei ymmärtänyt, että itsellään oli veritulppa. Yritti vaan painaa menemään ja ihmetteli, kun jotenkin ei nyt vaan pysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä sattuu. Mieheltä murtui sääriluu ja päivystyksessä jalkaa ei edes kuvattu. Pari viikkoa kävi murtuneella jalalla töissä, sitten oli pakko mennä uudelleen lääkäriin ja jalka kuvattiin. Pari kuukautta saikkua ja kepit. Mies teki valituksen ja joku johtava lääkäri soitteli ja pyyteli anteeksi. Mies antoi asian sen jälkeen olla.

Vierailija
4/4 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murtumat eivät aina näy tuoreeltaan. Näin ainakin varoiteltii mun miestä, kun välittömästä nilkan murtumisen jälkeen oli menossa sitä kuvauttamaan. Lääkäri siis sanoi näin jalan tutkittuaan ja röntgeniin lähettäessään. En tiedä, onko sama sitten noiden olkapään murtumien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi