Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffisivustojen miehet, joilla nimimerkkinä joku "meisseli23cm" tai "isokalu"

Vierailija
04.03.2021 |

Luulevatko nämä oikeasti löytävänsä seuraa? Lisäksi muistuttavat ulkoisesti lähinnä lobotomialeikkauksen läpikäynyttä ja kirjoittavat kuin ekaluokkalaiset (kaikki yhteen pötköön ilman välimerkkejä).

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/16 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinointia toivon naisilta samaa.Esim.leveäperse isot hinkit niin ei tule väärinkäsityksiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän heille riitä niitä cute_baby95 ja tissipimu69 naisia. Mitä se sinun psyykettä ahdistaa jos toiset elää omalla tavallaan?

Vierailija
4/16 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostavat hieman vähä-älyisiltä. Kai ne kaltaistaan seuraa löytävät?

Vierailija
5/16 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän heille riitä niitä cute_baby95 ja tissipimu69 naisia. Mitä se sinun psyykettä ahdistaa jos toiset elää omalla tavallaan?

Ai onko naisilla tuollaisia nimimerkkejä? Itse olen saanut käsityksen, että ovat miesten tekemiä feikkiprofiileita.

Vierailija
6/16 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin otan isokalun kun pikkumeisselin.

Janita

Vierailija
7/16 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella, että kukaan lähtisi näitä tapaamaan. Kuvitteleeko ne, että oikeasti on naisia, jotka innostuu tämmöisestä. Ilmeisesti ei ole mitään kokemusta naisista.

Vierailija
8/16 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kuvitella, että kukaan lähtisi näitä tapaamaan. Kuvitteleeko ne, että oikeasti on naisia, jotka innostuu tämmöisestä. Ilmeisesti ei ole mitään kokemusta naisista.

Juuri näin. Todennäköisesti ovat todella puutteessa ainakin olleet miettiessään nimimerkkiä. Ja koska innostuisivat itse naisen puhuessaan vaginastaan niin olettavat naistenkin innostuvan siitä, kun puhuvat itse kikulistaan.

Vierailija
9/16 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku joka on vaan ison kikulin/ vaan panon perässä kiinnostuu... paitsi, että tuosta 23 sentistäkin saa ottaa puolet pois niin ollaan ehkä lähempänä totuutta ja silti yläkantissa. Ihan rehellisesti naisihmisenä kysyn sekä miehiltä, että kanssasisarilta, että luuletteko noilla tiedoilla irtoavan/ irtoaako? Tietääkseni omaan ihan normaalin värkin ja ei sinne 23 senttiä mahdu ainakaan niin, että tuntuisi vielä kivalta. Mitä iloa on jostain puolen metrin halosta jos suurin osa jää ns. käyttämättä oli tekniikka mitä hyvänsä. Mielluummin vaikka vähän "vajaampi" jota omistaja osaa käyttää ja mille osaa tehdäkkin jotain...

Vierailija
10/16 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on, jos vielä etsivät neitsyitä opettaviksi!  Öllöpisteet 10.

" Oon mies 42 ja meisseli 28cm omakotitalo etsin kokematonta naista".. YÄK!

Vierailija
11/16 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän epäilen näiden meisselimiesten kalun kokoa, ettei olisi kuitenkin keskivertoa pienempi.

Vähän niinkuin kaikessa, jos jotain oikeasti on paljon, niin ei tunne tarvetta isoilla sillä.

Vierailija
12/16 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuollaiset olekkaan kuin reijän perässä.

Vierailija
13/16 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä löytävät hakemaansa, ehkä eivät. Eipä tuo minua sivullisena kosketa. Korkeintaa voi tarjota naurut.

Vierailija
14/16 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luule, vaan tiedän. Suomi24 chatista on haettu yksi jos toinenkin liveseura viikonloppujen ratoksi.

T. m78-22cm

Vierailija
15/16 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti sellaisia TIS-kaskelotteja löytyy seuraksi laumoittain.

Vierailija
16/16 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheellistä markkinointia, kuluttajasuojalain vastaista. Itsrään hyväksi rakastajaksi kuvaava mies= huono. Kokemusta on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi