Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys miehille

Vierailija
04.03.2021 |

Miten kovaa voi sormilla painaa kivesten takaa, välilihasta? Ihan kevyesti vai kovemmin? Jos vaikka samalla runkkaan miestä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan se perusvastaus että vaihtelee, kuka nyt mistäkin tykkää. Itselleni on kyllä epämiellyttävää, jos yritetään painella kovin kovaa / ”syvälle” välilihan läpi. Jos nyt vaikka vaimo haluaisi sieltä painella tai hieroa, niin ehkä sellainen kolmen sormen pyörittelevä hieronta voisi toimia. Vähän kuin hieroisi ohimoitaan pienen päänsäryn iskiessä.

Itse kuitenkin enemmän tykkään anuksen ympäristön hyväilystä ja sormesta hieman sisäänkin, jos sillä suunnalla liikutaan. Erityisesti jos tuolla tavoitellaan eturauhasen stimulointia, niin välilihan läpi ei minulla toimi, vaatisi juuri sitä liian lujaa painelua. Tässäkin tietysti anatomiat vaihtelee, joten ehkäpä sinun miehesi tykkäisi jostain muusta. Kokeile ja kysy, ei se nyt sen vaikeampaa ole, ja varmaan saa parempia vastauksia kuin täältä kysymällä...

Vierailija
2/8 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ekalle vastauksesta! Tietysti minun pitää itse kysyä, mutta tämä avasi jo paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää painaa T:mies? 

Vierailija
4/8 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi huoh! Tänne keskustelukanaville on löytänyt joku jonka täytyy joka keskusteluun tuoda oma negatiivinen näkökantansa..niinkuin tuo äskeinenkin joka kerettiin jo poistamaankin. Se pilaa normaalin keskustelun ihan tyystin. Sais edes jostain vähän positiivisuutta tähän ajanjaksoon, mutta ei. Joku älykääpiö pitää huolen ettei saa toisten kokemuksista virtaa elämäänsä.

Sorry..ei koskenut aihetta, mutta monet varmaan huomanneet saman ilmiön.

Vierailija
5/8 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eturauhasta haluat hyväillä niin se onnistuu noin 100x paremmin sisäkautta. Ja sitten ei tartte eikä pidä painaa kovin kovaa...

Vierailija
6/8 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska joku tykkää painelusta/hivelystä, joku ei. Miksi pitää kysyä?

Vierailija
7/8 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ekalle vastauksesta! Tietysti minun pitää itse kysyä, mutta tämä avasi jo paljon.

Ei kysyvä tieltä eksy. Tuntui itsestäkin oudolta alkuun löytää tollanen asia ja alkaa siitä tykkäämään, mutta kyllä se kauheesti nautintoa tuo. Ja silloin molemmat nauttii enemmän. 

Vierailija
8/8 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry..ei koskenut aihetta, mutta monet varmaan huomanneet saman ilmiön.

Olen kyllä huomannut, vaikken kyseisen henkilön tämänkertaista viestiä nähnytkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme