Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä saa tilattua kotimaisia kestäviä, laadukkaita ja tyylikkäitä vaatteita? Listataan!

Vierailija
04.03.2021 |

Vinkataan verkkokauppoja, joissa myydään suomalaista tai ainakin Suomessa suunniteltua/valmistettua/kotimaisista materiaaleista tehtyjä vaatteita.

Itse olin koronan aikaan vielä äitiyslomalla, ja olen nyt hiihdellyt 2 vuotta samoissa virttyneissä kaavuissa kuin ennen viimeistä lasta. Kun tästä lopulta lähdetään ihmisten ilmoille, tarvitsisin kokonaisia uusia vaatekertoja. Ihan pois suljettu ajatus lähteä ostoskeskuksiin kiertelemään koronan ja lasten kanssa, eikä sieltä kyllä vuosikausiin ole oikein mitään mukaan tarttunutkaan, kun kaikki ketjut myyvät samaa Aasiassa kasattua keinokuiturättiä, joka virttyy parissa viikossa. En varmasti ole ainoa.

Nostetaan esiin kotimaisia tekijöitä, joiden laatuun olette olleet tyytyväisiä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon pitää olla kotimaisuusastetta? Monet ns. suomalaiset toimijat tekevät osan Suomessa mm. brändin brodeeraukset, suunnittelun, mutta ompelu ja kankaat tulevat Virosta, muualta EU:n alueelta  tai Aasiasta. Todellista 100% suomalaista vaatteiden tekijää ei ole Venäjä/NL -kaupan romahdettua enää olemassakaan Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla