Satunnainen kipu kylkiluiden alapuolella vasemmalla, mikä voisi olla?
Eli heti siinä kohtaa missä kylkiluut alkaa... niin siinä tuntuu aina välillä sellainen terävä, vihlova kipu. Kipu on siis vasemmalla puolella, ihan siinä kylkiluiden alapuolella. Välillä on kipua myös muiden kylkiluiden kohdalla vasemmalla puolella. Minulla on sekä refluksitauti että ärtynyt suoli. Molemmat tähystetty muutama vuosi sitten. Nyt on ollut kuukauden verran vähän huono vaihe molemmissa. Ensin ärtyi suoli ja sitten tuli refluksioireet. Lisäksi rintarankani on ollut aivan jumissa. Onko muilla ollut samanlaista ja mikä on ollut diagnoosi?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Onko paljon ylipainoa? ahmitko?
Olen hoikka, mutta välillä tulee syötyä liian nopeasti
Mulla samanlaista, olen ihan varma että joko se on syöpä tai joku munuaisvaurio.. Vatsakipuja, kylkikipua, ilmavaivoja..
Vierailija kirjoitti:
Haimasyöpä
Nämä tällaiset kommentit täällä ovat mielestäni asiattomia ja voisi muutaman kerran ajatella ennen kuin jotain tällaista tänne kommentoi.
Minulla on tänään ollut vatsan möyrintöjen yms. muiden kanssa paljon rauhallisempi päivä kuin monena päivinä aiemmin. Tänään niitä vihlaisuja ei ole tullut läheskään niin paljoa. Joten olisikohan se tuo paksusuoli?
Ap
divertikuliitti
Suolessa pieniä repeämiä/pusseja. On vaaraton.
Ilmenee mulla ainakin jonkun aikaa syömisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
divertikuliitti
Minulla on tehty kolonoskopia ja näitä ei ollut
Ap
Paksusuoli tekee siinä kohtaa jyrkän mutkan ja jos ilmaa tai suolen sisältöä jää siihen hetkeksi jumittamaan niin se voi tuntua tuollaisena hetkellisenä venytyskipuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
divertikuliitti
Minulla on tehty kolonoskopia ja näitä ei ollut
Ap
Sitten perna?
Terävyys ja vihlovuus minusta viittaisi selkeästi hermokipuihin. Rintarankasi myös jumissa. Joku hermo on ehkä puristuksissa jossain. Ongelma voi olla eri alueella kuin se tuntuu.
Olen itse käynyt AMK naprapaatilla ja koulutetuilla kiropraktikoilla. Liikkuvuus on lisääntynyt ja osaavat nähdä mikä ei ole kunnossa. Sitä voisi kysyä mikä heidän mielestään vaivaa ja onko tehtävissä jotain? Ainakin sun pitäisi yrittää paikallistaa vaiva oikein että tietää miltä suunnalta apua atsiä.
Tähän vielä lisäksi, että ilmavaivoja on ollut reilunlaisesti....
Ap