Oletko joskus nähnyt ihmisen jolla on tosi pelottavat silmät?
Siis jotenkin vaan pelottavat , ihan kuin olisi kovissa huumeissa. Ei mitään että pilveä olisi vähän pössytellyt vaan oikeasti kunnon kamoissa olevan silmät. Pelottavia, pari kertaa olen nähnyt kaupassa ja myös näillä on usein jotain todella voimakasta hajuvettä.
Kommentit (13)
Juu, hajuvesihän se liittyykin silmiin... olipa typerä alotus taas.
Olen. Koitan kiertää sellaiset kaukaa koska niillä ei yleensä ole hyvät aikeet.
Itiksessä niitä näkee, en tiedä ovatko pöllyissä vai ei. Pelottavan näköisiä.
Ehkä kyseessä onkin hajuveden aiheuttama allerginen reaktio?
En ole. Ja olen kuitenkin tekemisissä sairaiden, mt ongelmaisten ja rikollisten kanssa. En koskasn sanoisi tunnistavani mitään silmistä. Paitsi humeiden käyttöä ja sitäkin huonosti.
Sellaiset huskysilmät on pelottavat.
Olen. Sellainen pistävä tuijotus ja lähekkäin olevat silmät.
Muistan kun lapsena jo pelästyin joskus kun näin bussissa miehen jolla oli pelottavat silmät. Pupillit oli ihan olemattomat ja tuijotti vaan kulmien alta eteenpäin tyhjyyteen. Silloin jo arvastin että huumeidenkäyttäjä varmaan.
Sellaiset ihan tumman ruskeat silmät, jotka on melkein mustan näköiset, on pelottavia.
Itse otan joskus essoja ja silloin näytän ihan kauhealta. Oikea silmä alkaa katsoa tosi paljon kieroon ja molemmat silmät on valtavan suuret.
Itseni peilistä. Perusnaama on tosi kiltin näköinen, mutta jos vähänkään suutun, niin näytän omasta ja kanssaihmisten mielestä hyvin pelottavalta. Viha palaa silmissä.