Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En päässy lääkäriin, aargh!!!

Vierailija
08.05.2008 |

Mun on jo monta kuukautta pitänyt varata aika lääkärille liikahikoilun (varsinkin kainaloiden) takia ja tänään kun soitin niin sanoi vaan, "tällä hetkellä ei ole yhtään aikoja ja kun tämä ei ole kiireellinen asia niin soita ensi viikolla uudestaa". Mistäs niitä aikoja sit ensi viikolla ilmestyy vai onko tässä meininki "nopeat syö hitaat"?

Asia tuli vaan taas ajankohtaiseksi kun kahden vuoden kotona olon jälkeen palaan töihin niin hävettää haista hielle kun asialle kuitenkin vois tehdä jotain. Oon googletellut niin olemassa lääkitys tai sit botuliinihoito...

Harmi kun en aikasemmin ole saanut aikaseks tätä asiaa hoidettua. Ja ennen kun kehotatte kokeilemaan eri dödöjä niin KAIKKI on kokeiltu apteekin absolut torria myöten, EI auta :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yleisellä puolella kuitenkaan tuolle asialle mitään edes tehtäisi.

Vierailija
2/6 |
08.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuule sen verran selvitellyt asiaa, että kunnallisella on mahdollista saada botuliinihoitoa! Se on ihan törkeen kallista yksityisesti, ei ole varaa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun tilanne on se että luultavasti sut ottaa vastaan joku sua nuorempi ulkomaalainen harjoittelija jonka kanssa et puhu samaa kieltä niin se varmaan määrää sut suoraan hoitoon...

mulla ei ole mitään nuoria lääkäreitä eikä ulkomaalaisia vastaan mutta olen vaan huomannut vaikeasti sairaan lapsen kanssa asioidessani että turha edes mennä kun lääkäri ei saa selvää asiastani ja lähettää viidessä minuutissa kotiin, jonka jälkeen menen yksityiselle ja saan kiireellisen lähetteen sairaalaan, jossa tilanne todetaan vakavaksi. se on aika monessa terveyskeskuksessa tietotaidon taso. että enpä lähtisi sinne asioimaan vielä semmosen asian kanssa jota jo etukäteen ei koeta yhtään kiireelliseksi. sut laitetaan ikuiselle jonotuslistalle jos edes otetaan sisään.

Vierailija
4/6 |
08.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lasteni kanssa asioinut paljon lasten ja nuorten päivystyksessä juuri harjoittelijoilla ja myös monella ulkomaalaistaustaisella. Loistavasti ovat selvittäneet asiamme ja laittaneet jatkohoitoon. Tuoreilla lääkäreillä on usein myös ajantasaisempaa tietoakin kuin konkareilla, joilla varsinaisesta koulutuksesta saattaa olla 30 vuotta. Alansa spesialistit sitten ovat ryhmä erikseen. Nyt puhutaan terveyskeskuksista ja niiden päivystyksistä.

Ei sitten tullut mieleen, että yksityisellä annetaan ihan mitä vaan sinulle, sillä te asiakkaina maksatte lääkärille "palvelusta". Hän antaa, mitä pyydätte/haluatte... lähetteet, reseptit jne. Hän haluaa, että olette asiakkaana tyytyväinen ja tulette rahoinenne seuraavallakin kerralla. (olemme myös saaneet asiallista ja hyvää palvelua yksityisellä, joten siitä ei ole kyse ettenkö tietäisi, "mitä sieltä saa")

Vierailija
5/6 |
08.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEKS, on meinaa joskus ollu mullakin venäläistä ja ties minkä maalaista lääkäriä...

Vierailija
6/6 |
08.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveyskeskuksia kohtaan, ei näitä ulkomaalaisiä lääkäreitä. he varmaan ovat kouluttautuneet hyvin mutta jos hän ei puhu hyvää suomea eikä ymmärrä englantia niin kiva siinä on vauvan asioista keskustella. aika ahdistava kokemus oli se kun lääkäri rupesi soittelemaan sukulaisilleen, kun ovat kuulemma lääkäreitä, neuvoja mitä pitäisi lapsen kanssa tehdä.

muutaman kerran olen itse vain mennyt sairaalaan ilman lähetettä kun olen nähnyt että lapsi on jo lähes kriittisessä tilassa ja terveyskeskuksessa meinattu lähettää kotiin.

eikä ole kyse siitä että yksityisellä saa kaiken rahalla, kyllä mulla on sairaan lapsen kanssa niin karuja kokemuksia ja suoranaisia laiminlyöntejä että en enää päätäni pistä terveyskeskukseen.

ja tarkoitan nyt sitä että kun meidän lasta jonka tiedot on siis sairaanhoitopiirissä että on perussairaus ja silti ei haluta ottaa sisään, kehotetaan antamaan kotona panadolia (jolle on allerginen) jne niin ihmettelen kyllä kovasti jos johonkin hikoiluun viitsivät paneutua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi