Näinkö enneunen?
Näin unta, jossa seisoin rannalla. Oli alkukesä, mutta olin talvivaatteissa.
Yhtäkkiä ilman halki lensi irti juuriltaan revitty koivupuu. Se iskeytyi maahan lähelläni. Samassa ilmassa lensi toinenkin puu. Katsoin, mistä ne tulivat. Vastarannalla, puiden lomassa, oli myrskypilviä. Salamat löivät. Siellä riehui trombimyrsky. Myrsky alkoi edetä kohti paikkaa, jossa olin.
Lähdin hakeutumaan suojaan. Varoitin muitakin, mutta he eivät olleet uskoa minua. Tuuli ympärillä yltyi ja myrskypilvet ilmestyivät ympärille.
Mitä näin outo uni voi merkitä?
Kommentit (10)
Elämässäsi on ongelma, jonka kyllä tiedostat mutta haluat sulkea ajatusten ulkopuolelle, vastarannalle. Se ei kuitenkaan onnistu, vaan viskoo sieltä palasia sua kohti ja tiedät, ettet voi sitä ikuisesti paeta. Paras siis vain kohdata ja käsitellä ko. ongelma, vaikka nyt tuntuu ettet haluaisi niin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Maailmanloppua.
Ei nyt sentään. Koivupuusta tulee mieleen kotiranta ja kesämökki. Aloittajan unessa se oli kylläkin vastaranta.. hmm :/
Vierailija kirjoitti:
Elämässäsi on ongelma, jonka kyllä tiedostat mutta haluat sulkea ajatusten ulkopuolelle, vastarannalle. Se ei kuitenkaan onnistu, vaan viskoo sieltä palasia sua kohti ja tiedät, ettet voi sitä ikuisesti paeta. Paras siis vain kohdata ja käsitellä ko. ongelma, vaikka nyt tuntuu ettet haluaisi niin tehdä.
Mikäköhän tällainen ongelma voisi olla?
Tällä hetkellä tuntuu, että koronarajoitusten ja -suositusten keskellä asioiden hoitamiseen menee se ajatusenergia. Siihen, että hoitaa maskiasiat ja muut. Kun on päässyt kotiin ja saanut maskit pestyä ja kuivumaan, haluaa vaan rentoutua ja nollata ajatukset metsässä kävelemällä tai lukemalla tai tuijottamalla tv-sarjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmanloppua.
Ei nyt sentään. Koivupuusta tulee mieleen kotiranta ja kesämökki. Aloittajan unessa se oli kylläkin vastaranta.. hmm :/
Siis unessa olin omalla mökkirannalla.
Otin viiimeyönä ekaakertaa elämässä miratzabiinin. Unet oli todella villejä. Yhdessä hetkessä söin kebabbia kaikessa rauhassa ja jossain vaiheeessa elvytin vanhusta. Koko yö nukkuessa vois sanoa että hirveet bileet.
Vierailija kirjoitti:
Otin viiimeyönä ekaakertaa elämässä miratzabiinin. Unet oli todella villejä. Yhdessä hetkessä söin kebabbia kaikessa rauhassa ja jossain vaiheeessa elvytin vanhusta. Koko yö nukkuessa vois sanoa että hirveet bileet.
Mä en syö mitään lääkkeitä. Olen aina nähnyt villejä unia ihan ilman lääkkeitä tai alkoholia tms.
Sisäistä taistelua, pohdintaa, koivu femiininen puu, mahdollisesti ulkopuolisia haasteita tulossa elämääsi.
Sinä olet kuorsannut unen aikana ja alitajunta muuntaa sen äänen myrskyksi.
Maailmanloppua.