Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Erittäin pahaa pizzaa tämä tuplasalami!
02.03.2021 |
Ihan järkyttävää.
Kommentit (13)
No salami on sen verran suolaista ja mausteista makkaraa, että jos se peittää kaikki muut maut, sitä on liikaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Kotipizzasta eilen Tropicana. Kylläpä oli kuiva ja mauton! Pettymys.
En ole kotipizzazza käynyt sitten 90-luvun. Eikä kuulosta houkuttelevan vieläkään.
Vierailija kirjoitti:
Tekisit sinäkin itse pizzas. Laiskimus.
Juuri nyt en voi leipoa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lidlin salami (3kpl per pakkaus) on hyvää kun lisää vähän pizzamaustetta ja juustoa.
Alue: Aihe vapaa
Sulla on vaan huono maku.