Korona, ero ja yksinäisyys
Muita, jotka eronnut nyt koronan aikaan ja joutunut olemaan yksin. Miten kestätte? Minä en kestä.
Kommentit (10)
Tässähän tää, jäitä poltellessa. Mutta onpa ainakin aikaa työstää eroa ja miettiä kuka itse on ja mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Tässähän tää, jäitä poltellessa. Mutta onpa ainakin aikaa työstää eroa ja miettiä kuka itse on ja mitä haluaa.
Onneksi niin pahat sydänsurut että seksihalut kadonneet, joten voi olla hyvin yksin. Pelottavaa vaan, että tulee pysyviä masennusongelmia tästä yksinäisyydestä
Vierailija kirjoitti:
Ensi kesä on villi ja kuuma
Ensi kesä taitaa olla Koronan takia ihanan eristyksissä
Koronan takia uskaltaako tonne mennä ketään tapailemaankaan jos uusi tuttavuus altistaa
Keskity itseesi ja nauti sinkkuudesta positiivisista asioista mitä voit ja saat nyt tehdä
Vierailija kirjoitti:
Koronan takia uskaltaako tonne mennä ketään tapailemaankaan jos uusi tuttavuus altistaa
Uskaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Keskity itseesi ja nauti sinkkuudesta positiivisista asioista mitä voit ja saat nyt tehdä
Ei ole mitään positiivisia vaikutuksia sinkuille. Salit, ravintolat, kaikki kiinni.
Alotin pelaamaan tietokonepeliä, että sais ajan kulumaan.
Kannattaa ulkoilla ainakin silloin kun voi ja on kohtuullinen säätila. Kyllä ihmisiä on aina jossain.
Ensi kesä on villi ja kuuma