Sushin oikeaoppinen syöminen
Okei, elikkäs söin toissapäivänä ensi kertaa sushia ja voin sanoa, että en suosittele.
Oli siis treffit suunniteltu minun luonani erään miehen kanssa, jota olen tässä näin tapaillut vähän aikaa ja halusin kokeilla sushia, koska hänen mielestään sushi on todella herkullista. Ostin niitä the world of fingerfood pakastesusheja 2 pakettia ja se mikä minua ensinnäkin hämmästytti oli ohjeiden puute. Aloin sooloilemaan ja kiireessä (aina menee viime tinkaan) en ehtinyt uunia edes lämmittämään koska olisin lämmittänyt ne siellä. Mikrossa niistä tuli aivan kamalia ja mieskin vaikutti aika vaisulta kun pääsi sushin kimppuun. Ei ollut ihan sellaista mihin hää on tottunt.
Kysymys kuuluu mikä on paras tapa lämmittää sushiateria? En tosiaan uunia ehtinyt kokeilemaan, mutta tuntuu että uunissa olisi tullut paljon parempaa.
Kommentit (7)
Sushit niellään kokonaisina kun ne ovat jäässä! Näkeehän sen muotoilustakin.
Vierailija kirjoitti:
Sushit niellään kokonaisina kun ne ovat jäässä! Näkeehän sen muotoilustakin.
Joo ja se inha kalanmaku, jota tupaa jäisestäkin makupalasta suuhun tarttumaan, kurlataan pois reilulla kulauksella kossua, tai jos oikein hifistellään, niin jollain huonon pontikan makuisella riisiviinalla, Sakella tai jollain, ihan sama, kunhan pullossa on kiinalaista kirjoitusta.
Kyllä jäiset sushit nautitaan persheen kautta. Sitten kun tuntuu että niihin on tottunut, ne voi pyllistää suoraan pyttyyn. Näin ei tarvitse mikrottaa.
En jaksanut lukea koko aloitusta, mutta miehesi ei tykännyt hommaamastasi suskista vaan oli vaisuna? No ei kait se sun vika oo jos sillä ri jonkun stripparin edessä ota eteen.
-1000000000000000/5