Miksi vitussa porukka sisustaa marimekon tuotteilla?
Joka toisen kodissa on keittiönverhona jotakin perkeleen unikkoa ja patalaputkin pitää olla samaa sarjaa! Vaatteina käytetään maripaitoja, jotka on aivan sairaan rumia. Eikö ihmiset osaa käyttää omaa päätään, pitääkö kaikki tehdä samalla tavalla kuin muutkin?
Kommentit (10)
Olen alkanut epäillä, että ne ovat myytti.
On minustakin tylsää, mutten anna sen henk. koht. elämääni haitata.
valitessani verhokangasta, en todellakaan ajatellut, että pakko saada, kun muillakin on.
ihmisistä käytä Marimekkoa sisustuksessa ja/tai vaatetuksessa ihan vain siksi, että sattuvat tykkäämään näkemästään?? Mä en ainakaan tunne ketään, jolla esim. olis Unikko-verhot ihan vain siksi, " kun muillakin on" . :D
Turha väittää muuta. Te massan mukana juoksijat.
meillä siniset isot unikot keittiön verhoina ja näyttää kivalta. Sohvan päällisissa kesällä appelsiini kuosia ja itsellä ja pojalla raitapaitoja ja miehellä jokapoika paitoja. Meidän perhe nyt vaan tykkää tietyistä Marimekon jutuista.
Mistäs ap sitten tykkää? jostain pitsihörssöistä ja valoverhoista vai YÖK!
raitapaidat on siinä mielessä hyviä, että ne pysyy hyvänä vaikka pesis paljon. Oon päiväkodissa töissä ja paidat likaantuu helposti, varsinkin pienten puolella. Ja toisakseen; onhan niissä kivat, raikkaat värit.
Ja ihan juntti on se, joka kuvittelee marimekon olevan pelkkää raitaa ja unikkoa. tutustuppas joskus kangasvalikoimaan, niin saatat yllättyä...
kuin Aalto-maljakko. Ja tosiaan Marimekolla on paljon muutakin, hienoja kankaita! Kun vaan olis varaa niin ostaisin.
marimekoistansa. Ihan itse omalla päällään ajatelleet, että tuopa on kaunis, minä tahon sen :)